Hoppa till innehåll

Stränga Lärare?

Gäst Frooz

Rekommendera inlägg

Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 111
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det

om han skulle säga det e han ju rasist! <_<

och det kan man ju polis anmäla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

vi har en musiklärare hon är så jävligt störd när man vill säga ett ord så skriker hon tysttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om man gör det igen så skriker hon igen så får man ställa sig i vägen o vända ryggen mot vägen :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Frozen star

en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden.

bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Silver Star @ 14/05-2004 18:31:04)

om han skulle säga det e han ju rasist! <_<

och det kan man ju polis anmäla!

Inte damp men hon blir arg ofta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
(Star Wars @ 04/06-2004 15:22:44)

min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom

dt vågar d inte :lol:

Nej, knappast. Det tror inte jag heller, för då hade de blivit avstängda från skolan. Vad skulle de då haft för jobb?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...