Threeforce Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det om han skulle säga det e han ju rasist! <_< och det kan man ju polis anmäla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ja silver star har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 vi har en musiklärare hon är så jävligt störd när man vill säga ett ord så skriker hon tysttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om man gör det igen så skriker hon igen så får man ställa sig i vägen o vända ryggen mot vägen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden. bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Min fröken är exact va du kan kalla sträng ett stav fel och du får göra om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Staffan är våran strängaste lärare så fort man säger något så börjar han gapa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (Silver Star @ 14/05-2004 18:31:04) Vår fröken har damp. Hon blir arg på alla killar (Bara killarna).Jag hatar henne. Man lär sig ingenting för hon skäller på en hela tiden. En kompis till mig tänker säga jäkla fröken dra hem till ditt land turk i en burk (turkiet) säger han men han har inte gjort det om han skulle säga det e han ju rasist! <_< och det kan man ju polis anmäla! Inte damp men hon blir arg ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom dt vågar d inte :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Star Wars @ 04/06-2004 15:22:44) min musik lärare lovade att kasta ut mej genom fönstret om jag inte lyssnade på honom dt vågar d inte :lol: Nej, knappast. Det tror inte jag heller, för då hade de blivit avstängda från skolan. Vad skulle de då haft för jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 en lärare i vår skola tvingade en kille att ha på sig ytter kläderna i syslöjden. bara för att han hade gått ut i kanske 20 sekunder för att säga en sak till sin brorsa. hon e en häxa tur att ja inte har henne. vem e de Star Wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.