Hoppa till innehåll

Stränga Lärare?


Gäst Frooz

Rekommendera inlägg

  • Svar 111
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck

förut min kompis han hade pokemon kort med sig till skolan f*n värsta många grymma glitter han hade över 100 glitter sen kom läraren och tog dem efter en dag gick vi ut till Centrum så hade hon gett dem till hennes barn fast vi sprang på henne och tog korten B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

ingen av mina vanliga lärare är stranga men en vikare slog en i min kass med en linjal j*vla c*

f*n vad ont det är mest i frankrike dem slår så .

 

sorry att jag skrev 2 inlägg :(

Redigerat av Donald Duck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade en extra fröken i vår klass som tog handen om en unge som har problem.

Hon skäller på mig hela tiden.

Det gäller allt ifrån att jag ska cykla till skolan,äta maten i skolan,vara med ungar som jag inte vill vara med och att jag måste åka till min pappa.

Som tur slipper jag henne lite nästa termin.

Redigerat av Billytim
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Donald Duck @ 13/06-2004 11:09:07)

ingen av mina vanliga lärare är stranga men en vikare slog en i min kass med en linjal j*vla c*

f*n vad ont det är mest i frankrike dem slår så .

 

sorry att jag skrev 2 inlägg :(

En vikarie borde inte ha rätt att göra så. Det beror på om eleven har gjort något allvarligt. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förut min kompis han hade pokemon kort med sig till skolan f*n värsta många grymma glitter han hade över 100 glitter sen kom läraren och tog dem efter en dag gick vi ut till Centrum så hade hon gett dem till hennes barn fast vi sprang på henne och tog korten B)

Bra gjort,rättvisan ger igen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:21:05)

förut min kompis han hade pokemon kort med sig till skolan f*n värsta många grymma glitter han hade över 100 glitter sen kom läraren och tog dem efter en dag gick vi ut till Centrum så hade hon gett dem till hennes barn fast vi sprang på henne och tog korten B)

Bra gjort,rättvisan ger igen

Om de tog korten så var det inte rättvist.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 13/06-2004 18:22:57)
(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:21:05)

förut min kompis han hade pokemon kort med sig till skolan f*n värsta många grymma glitter han hade över 100 glitter sen kom läraren och tog dem efter en dag gick vi ut till Centrum så hade hon gett dem till hennes barn fast vi sprang på henne och tog korten B)

Bra gjort,rättvisan ger igen

Om de tog korten så var det inte rättvist.

Dom tog ju bara tillbax dom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...