Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ingen aning, om det inte har nåt med stränga lärare så hör det inte hit! Nej,jag vet att det inte hör hit man jag undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 mm, fast det gör jag med... Mentor har jag aldrig hört förut... låter som en hjälp lärare typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 mm, fast det gör jag med... Mentor har jag aldrig hört förut... låter som en hjälp lärare typ Det tror jag också,nåt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Våran syslöjds lärare e inte sträng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Diddy du har skrivit om din lärare i 2 inlägg i den första sa du hon e rätt så sträng och nyss sa du att hon inte e sträng, ska du skriva nåt 2 gånger så skriv i samma inlägg, det e bara att äbndra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Alla lärare kan väl ändå inte vara stränga. Det mesta av vad lärarna skäller är för att eleverna gör fel. Om en elev bär sig illa åt får hela klassen "lida" fr att läraren skäller. Men det finns ju en del lärare som inte är så värst trevliga bara man öppnar munnen... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (redigerat) Alla lärare kan väl ändå inte vara stränga. Det mesta av vad lärarna skäller är för att eleverna gör fel. Om en elev bär sig illa åt får hela klassen "lida" fr att läraren skäller. Men det finns ju en del lärare som inte är så värst trevliga bara man öppnar munnen... :( Nej, så ska det inte vara. Om eleverna gör fel så är det lärarnas fel. Det är ju lärarna som ska lära eleverna. Det är mest om eleverna springer runt och slåss och så vidare. Redigerat 15 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Diddy du har skrivit om din lärare i 2 inlägg i den första sa du hon e rätt så sträng och nyss sa du att hon inte e sträng, ska du skriva nåt 2 gånger så skriv i samma inlägg, det e bara att äbndra! Va f*n Xade läs igenom!!!!!!!Diddy skrev att hans träslöjdslärare var sträng och sen han syslöjdslärare skärp dig nu om du har nåt att skriva!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:20:24) Diddy du har skrivit om din lärare i 2 inlägg i den första sa du hon e rätt så sträng och nyss sa du att hon inte e sträng, ska du skriva nåt 2 gånger så skriv i samma inlägg, det e bara att äbndra! Va f*n Xade läs igenom!!!!!!!Diddy skrev att hans träslöjdslärare var sträng och sen han syslöjdslärare skärp dig nu om du har nåt att skriva!!! Men LOL också. Det är ju överdrivet onödigt.Det kan man ju skriva i samma inlägg. Annars kan han ju skriva nästa om NO-läraren.... och därefter skriva om SO-läraren. PS: Är dina inlägg så mycket bättre då, Yoshi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 15/06-2004 16:23:25) (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:20:24) Diddy du har skrivit om din lärare i 2 inlägg i den första sa du hon e rätt så sträng och nyss sa du att hon inte e sträng, ska du skriva nåt 2 gånger så skriv i samma inlägg, det e bara att äbndra! Va f*n Xade läs igenom!!!!!!!Diddy skrev att hans träslöjdslärare var sträng och sen han syslöjdslärare skärp dig nu om du har nåt att skriva!!! Men LOL också. Det är ju överdrivet onödigt. Det kan man ju skriva i samma inlägg. Annars kan han ju skriva nästa om NO-läraren.... och därefter skriva om SO-läraren. PS: Är dina inlägg så mycket bättre då, Yoshi? Nej,har jag sagt det...? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:38:21) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 16:23:25) (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:20:24) Diddy du har skrivit om din lärare i 2 inlägg i den första sa du hon e rätt så sträng och nyss sa du att hon inte e sträng, ska du skriva nåt 2 gånger så skriv i samma inlägg, det e bara att äbndra! Va f*n Xade läs igenom!!!!!!!Diddy skrev att hans träslöjdslärare var sträng och sen han syslöjdslärare skärp dig nu om du har nåt att skriva!!! Men LOL också. Det är ju överdrivet onödigt. Det kan man ju skriva i samma inlägg. Annars kan han ju skriva nästa om NO-läraren.... och därefter skriva om SO-läraren. PS: Är dina inlägg så mycket bättre då, Yoshi? Nej,har jag sagt det...? <_< Typ, du klagade på Xade´s inlägg och skrev att han inte hade något att skriva, men det var ditt som var helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 15/06-2004 16:41:06) (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:38:21) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 16:23:25) (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:20:24) Diddy du har skrivit om din lärare i 2 inlägg i den första sa du hon e rätt så sträng och nyss sa du att hon inte e sträng, ska du skriva nåt 2 gånger så skriv i samma inlägg, det e bara att äbndra! Va f*n Xade läs igenom!!!!!!!Diddy skrev att hans träslöjdslärare var sträng och sen han syslöjdslärare skärp dig nu om du har nåt att skriva!!! Men LOL också. Det är ju överdrivet onödigt. Det kan man ju skriva i samma inlägg. Annars kan han ju skriva nästa om NO-läraren.... och därefter skriva om SO-läraren. PS: Är dina inlägg så mycket bättre då, Yoshi? Nej,har jag sagt det...? <_< Typ, du klagade på Xade´s inlägg och skrev att han inte hade något att skriva, men det var ditt som var helt onödigt. Xade gnällde på diddy för att han skrev om samma lärare två gånger men det gjorde han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.