Hoppa till innehåll

World Of Warcraft Laggar Trots Bra Dator.


sebastian123

Rekommendera inlägg

Mitt WoW laggar av någon anledning. Jag har precis installerat den nya patchen till Cataclysm (expansionspaket). Min hårdisk ligger på 1000 gb och har ungefär 859 gb kvar (den hade endast 931 gb från början). Jag har den senaste DirectX, vilket vill säga DirectX 11. Jag har sänkt grafiken till det minsta, och kör i windowed mode, vad är problemet? skriver lite information om datorn och internet-

 

Processor- AMD Athlon II X4, 2,09 GHz.

Moderkort- ASUS M4A77T motherboard.

Grafik Kort- ASUS EAH5450 HDMI 1 gb grafikkort.

Ram Minne- 4 gb.

 

Internet- Tele2, 24 mbit bredband. Och det är ingen annan som använder vårat (familj) internet för att vi har en jätte svår kod.

 

Trots detta så stor laggar WoW HELA tiden... kan någon hjälpa mig att klura ut detta? Det kan kanske vara för att jag har installerat den nya patchen 4.0.0, men det borde inte lagga. Det laggade även innan också, trots en bra dator. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Det finns flera faktorer till ditt problem.

 

*Det kan vara ditt trådlösa nätverk som inte får tillräckligt bra signal.

*Du/någon annan i familjen tankar ner något.

*Leverantören har problem.

*Någon hacker kanske sitter på nätverket om du bor tätt med grannar finns det stor chans till detta.

Även om lösenordet är långt spelar det ingen roll. En hacker tar det ändå på bara någon minut. Det är krypteringen som gör det svårare även andra faktorer finns för att stoppa de ute!

 

Testa med att starta om routern .. (dra ut ström kabeln räkna till femton sätt i den igen)

varför just 15 sekunder för 10 + så nollställs den. Och femton gör en säker om man räknar i skallen.

 

Sedan kan du testa tptestet och se vad du får.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns flera faktorer till ditt problem.

 

*Det kan vara ditt trådlösa nätverk som inte får tillräckligt bra signal.

*Du/någon annan i familjen tankar ner något.

*Leverantören har problem.

*Någon hacker kanske sitter på nätverket om du bor tätt med grannar finns det stor chans till detta.

Även om lösenordet är långt spelar det ingen roll. En hacker tar det ändå på bara någon minut. Det är krypteringen som gör det svårare även andra faktorer finns för att stoppa de ute!

 

Testa med att starta om routern .. (dra ut ström kabeln räkna till femton sätt i den igen)

varför just 15 sekunder för 10 + så nollställs den. Och femton gör en säker om man räknar i skallen.

 

Sedan kan du testa tptestet och se vad du får.

Tack så mycket!! jag stängde faktiskt av datorn för att jag skulle gå och lägga mig, men nu så laggar det inte så mycket! tack! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...