CHORDAZBA Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Hejhej, behöver lite feedback på min senaste låt, all kritik uppskattas! Låten Här är originallåten för er som gärna vill lyssna på den också, det är trance btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 från 0.40->1.06 typ kändes det som trance, förstår att det är en remix men man vill uppleva hela låten som hardstyle då eller? :) Annars tyckte jag det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Bra :) Är det FL Studio du använder eller? Försök få in lite Acid samples in, det gör mycket till låtarna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jag gillade den ganska mycket, men såg att det var en preview, kommer det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.