💬
Logga in
Fuska.se

Jag Skrev In Fel Namn!

13 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej, nu är jag jävligt sur på mig själv!

När jag skulle byta visningsnamn, (som förövrigt varMaximate) så skrev jag inte in mitt nya önskade visningsnamn, jag skrev in mitt inloggningsnamn :_ !

Så nu undrar jag, admin, ifall du kunde byta namn på till Loopen? För jag orkar inte vänta typ ett år!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej, nu är jag jävligt sur på mig själv!

När jag skulle byta visningsnamn, (som förövrigt varMaximate) så skrev jag inte in mitt nya önskade visningsnamn, jag skrev in mitt inloggningsnamn :_ !

Så nu undrar jag, admin, ifall du kunde byta namn på till Loopen? För jag orkar inte vänta typ ett år!

Kanske skulle du ta det här i pm med admin eller så?

Nivå 4 · Lärling

Ahahaha, jag gjorde exakt samma misstag för nåt år sen, de e lönlöst att fråga admin :]

Nivå 6 · Fuskare

Jag skrev också fel, tror ja råkade trycka enter nät jag skrivit in namnet jag har nu men blev inte nöjd

Nivå 5 · Fuskare

Spara ihop till 30.000 fm

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det föremålet ändrar titeln, vilket inte är samma sak som visningsnamnet.
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är som Mezox sa, titeln. Alltså där det står "medlem" för dig ändras till det du vill vill ha.

16 Oct 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Skicka ett PM till admin så löser han nog det.

22 Oct 2010
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Kan inte lova att han gör nåt, tror snarare han inte kan hjälpa eftersom man själv ska se till att vara nogrann och om en får ändra kanske fler vill det och då blir det massa extra onödigt jobb, men skicka ett PM som sagt, däremot tror jag admin har ganska mycket att göra nu, så ditt ärende får nog ingen jätteprio.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kan inte lova att han gör nåt, tror snarare han inte kan hjälpa eftersom man själv ska se till att vara nogrann och om en får ändra kanske fler vill det och då blir det massa extra onödigt jobb, men skicka ett PM som sagt, däremot tror jag admin har ganska mycket att göra nu, så ditt ärende får nog ingen jätteprio.

Tar inte namnbyte cirkus 15 sekunder?
23 Oct 2010
Nivå 7 · Fuskare

Kan inte mods göra det btw?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tar inte namnbyte cirkus 15 sekunder?

+1

Det ska inte vara så svårt för admin att svara på ett PM och sedan byta ett namn åt denna grabb, det har han tid med.

Nivå 7 · Fuskare

Hänt mig med...

Nivå 1 · Novis

Hänt mig med, Admin bryr sig inte. Det tog hårt på mig eftersom jag faktiskt brydde mig om namnet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in