Gäst juniorjesper Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Men vad fan. Den där skiten köpte jag för 500 spänn när den kom ut. :(Ja med :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Jag kan inte ladda ner ifrån live marketplace för jag är under 18 år står det. Men kan jag ladda ner det ifrån marketplacet på xboxet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Jag kan inte ladda ner ifrån live marketplace för jag är under 18 år står det. Men kan jag ladda ner det ifrån marketplacet på xboxet?När dom fixar på Dashboarden så det blir gratis där också borde det gå. Lionhead har skrivit på Facebook att det INTE är en glitch, det är något inför releasen för Fable 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.