Olav96 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Jag har haft flight simulator x ganska länge när jag upptäcker expansionen mega airport stockholm arlanda (http://www.flightsimstore.com/product_info.php?ref=37&products_id=830&affiliate_banner_id=1). Jag tyckte det var jätte coolt med att köra på en sån detaljerad Arlanda. Så jag köpte spelet för 250 kr och när jag kommer hem installerar jag spelet och det tog 15 min och sedan startar jag spelet. Man ser att Arlanda är större och så men. Mer landnings banor. Men det finns inga hus. Alla gatar är borta man ser ingeting. Jag blev väldigt besviken. Där husen skulle stå var marken svart. Har jag glömt någon uppdatering eller. Skulle var väldigt tacksam till hjälp. :( :( Olav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Här är en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Testa med att uppdatera grafik drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) Testa med att uppdatera grafik drivrutinerna.Det har inget med det att göra.Det är helt enkelt nåt fel med spelet. Kan hända så med var 100e spel som tillverkas. Redigerat 16 Oktober 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Testa med att uppdatera grafik drivrutinerna.Det har inget med det att göra.Det är helt enkelt nåt fel med spelet. Kan hända så med var 100e spel som tillverkas. Bullshit, mitt CoD var så då upptaderade jag drivrutinerna och då funkade det perfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Spelet kräver 256mb grafik, rekomenderade 512mb. Jag har 2012mb. Jag prövade på en annan dator och det var exact samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Spelet kräver 256mb grafik, rekomenderade 512mb. Jag har 2012mb. Jag prövade på en annan dator och det var exact samma problem. grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Han undrar nog vilket grafikkort det är i -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 jag använder Ati Radeon HD 4670. Jag har alla de bästa drivrutinerna. Jag ska ändå byta spelet i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 24 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Jag kunde inte byta spelet, ska prata med de som gjort spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 4670 kommer väll då inte i 2012 mb version? 2012 mb på grafikkort finns ju inte ens ... då det är 2048 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.