Hoppa till innehåll

Död I Sims 3


Pomegranate
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag undrar hur man kan döda sina simmar i sims3 förutom att fuska de gamla.

Provade med att en skulle in i poolen sen raderade jag steget men hon gick ut från kanten sen försökte jag att bränna henne,gjorde en vägg utan ingångar runt köket gjorde så hon skulle laga mat i spiset väntade några simstimmar men inget hände.

Så skulle nån kunna hjälpa mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att ha simmen i en pool och varje gång han vill gå upp så tar du bort det så han aldrig får gå upp eller säljer du all mat så han inte kan äta och till slut svälter ihjäl eller så kan du ju alltid göra en sim som börjar som gammal och sen spola fram tiden tills han dör av åldring

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

funkar alternativ 1 även om man har fuskat så deras behov ej försämras?

 

Testa att ha simmen i en pool och varje gång han vill gå upp så tar du bort det så han aldrig får gå upp eller säljer du all mat så han inte kan äta och till slut svälter ihjäl eller så kan du ju alltid göra en sim som börjar som gammal och sen spola fram tiden tills han dör av åldring

jag har en familj med 7 simar i och vill att en av de ska dö sen har jag fuskat så deras behov ej försämras
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Testa att ha simmen i en pool och varje gång han vill gå upp så tar du bort det så han aldrig får gå upp eller säljer du all mat så han inte kan äta och till slut svälter ihjäl eller så kan du ju alltid göra en sim som börjar som gammal och sen spola fram tiden tills han dör av åldring

Man måste inte SÄLJA maten!

 

Man kan skriva boolproptestingcheatsenabled true i menyn. Gå in till familjen där en sim ska dö. Dra ner hungermätaren, så svälter simmen. Har gjort det en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...