Hoppa till innehåll

Intel Eller Amd?

Gäst Dreamhacker

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Vet ej om du ska ha ett Eyefinity, det är ju 2 Gb.....

http://img535.imageshack.us/img535/8717/skrmbildpd.png

Redigerat av juniorjesper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men du. men kommer ju inte se skalet och fläktarna på dom?. Dom kommer ju sitta upp och ner :S

asså har du budgeten för 2 kort då? annars får du skippa ssdn har du större budget kör på paketet jag länkade i försa posten, kör 2st 460 OC om du ska köra dubbla (antar att inte budgeten tillåter mer)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Min budget blir 15 000. Jag får väll börja spara igen då. Köper om 1 år :), jag har 5000 nu. Mamma pch pappa skuller betala runt 4000 kr. Så jag får spara, om du undrar hur jag kan ha sparat till 5000 på kort tid?, jag fick i födelsedags present :(. Annars kan vi lägga ihop ett packet NU?. så har vi det gjort, då slipper jag göra fler trådar menar jag. eller är det bättre om 1 år? :S

Budget: 12k

Redigerat av Dreamhacker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min budget blir 15 000. Jag får väll börja spara igen då. Köper om 1 år :), jag har 5000 nu. Mamma pch pappa skuller betala runt 4000 kr. Så jag får spara, om du undrar hur jag kan ha sparat till 5000 på kort tid?, jag fick i födelsedags present :(. Annars kan vi lägga ihop ett packet NU?. så har vi det gjort, då slipper jag göra fler trådar menar jag. eller är det bättre om 1 år? :S

Budget: 12k

Va.. 10, sen 15 nu 12?

Om 1 år så finns det mycket bättre delar ute till ett bättre pris, så vänta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...