rg_fuskare Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 jag vet att dessa gäller när man ska skapa spreadsheets. Vet någon var de gäller annars. Läste i min bok att de gäller på webbplatser med men jag behöver en liten förklaring till hur man ser på hemsidan att dessa gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 jag vet att dessa gäller när man ska skapa spreadsheets. Vet någon var de gäller annars. Läste i min bok att de gäller på webbplatser med men jag behöver en liten förklaring till hur man ser på hemsidan att dessa gäller. jag vet att dessa är goda när dem är varma. Vet någon om de är goda annars? Läste i min bok att de är goda till ris med men jag behöver en liten förklaring till hur man ser om dem är goda till ris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.