GamesDean Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Tja! Riktigt många har skype, och man kan ju lägga till sin msn,yahoo mm i sin press men man kan inte lägga till sitt skype namn. Vore detta något att fixa när uppdateringen görs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Tja! Riktigt många har skype, och man kan ju lägga till sin msn,yahoo mm i sin press men man kan inte lägga till sitt skype namn. Vore detta något att fixa när uppdateringen görs?Ja och ta bort "AIM" eller Yahoo, för använder inte många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Är väl bara att du skriver det i presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Ja om man tänker på det viset kan man ta bort de andra också, för det kan man ju skriva in direkt i pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Tycker detta är något man bör lägga till faktiskt, men så länge kan man ju ha namnet i pressen ändå. Det bör vara något admin skall fixa inför uppdateringen som kommer vid jul eller när det nu än blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Jomenvisst kan man skriva det i pressen men jag tycker dock att det ser bättre ut med en ruta avsedd för sitt skypenamn. Man borde också kunna ta bort AIM mm och lägga till teamspeak mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Är väl bara att du skriver det i presentationen?Ja det kan man.Men uppdatera sig lite till 2010 skulle inte skada, för det är inte många ungdomar som använder sig Yahoo och liknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Är väl bara att du skriver det i presentationen?Ja det kan man.Men uppdatera sig lite till 2010 skulle inte skada, för det är inte många ungdomar som använder sig Yahoo och liknade. Så skype är 2010? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 (redigerat) Raptomex: Jomenvisst :) OnT: En grej till uppdateringen vore att man kan ta bort och lägga till kontaktuppgifter. Så att man kan lägga till sin teamspeak mm. Redigerat 25 Oktober 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Är väl bara att du skriver det i presentationen? Ja det kan man. Men uppdatera sig lite till 2010 skulle inte skada, för det är inte många ungdomar som använder sig Yahoo och liknade. Så skype är 2010? :D Är AIM mer 2010? :DSitt inte och driv med mig, för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Är väl bara att du skriver det i presentationen? Ja det kan man. Men uppdatera sig lite till 2010 skulle inte skada, för det är inte många ungdomar som använder sig Yahoo och liknade. Så skype är 2010? :D Är AIM mer 2010? :DSitt inte och driv med mig, för i helvete. Jag har aldrig sagt att man måste vara "2010", det var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Är väl bara att du skriver det i presentationen? Ja det kan man. Men uppdatera sig lite till 2010 skulle inte skada, för det är inte många ungdomar som använder sig Yahoo och liknade. Så skype är 2010? :D Är AIM mer 2010? :D Sitt inte och driv med mig, för i helvete. Jag har aldrig sagt att man måste vara "2010", det var du. Meeeeeeeeeeen grabben.Det blir mycket roligare om Fuska kan uppdatera sig och få nyare funktioner lite då och då, kommer locka flera användare och även göra andra mer aktiv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.