Hoppa till innehåll

Skypenamn I Pressen?


GamesDean
 Dela

Rekommendera inlägg

Är väl bara att du skriver det i presentationen?

Ja det kan man.

Men uppdatera sig lite till 2010 skulle inte skada, för det är inte många ungdomar som använder sig Yahoo och liknade.

Så skype är 2010? :D

Är AIM mer 2010? :D

Sitt inte och driv med mig, för i helvete.

Jag har aldrig sagt att man måste vara "2010", det var du.

 

Meeeeeeeeeeen grabben.

Det blir mycket roligare om Fuska kan uppdatera sig och få nyare funktioner lite då och då, kommer locka flera användare och även göra andra mer aktiv!

 

Givetvis.

Men jag tror dock inte att möjligheten att skriva in sin skype på sin profil lockar hit fler medlemmar alt gör dem nuvarande aktivare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Givetvis.

Men jag tror dock inte att möjligheten att skriva in sin skype på sin profil lockar hit fler medlemmar alt gör dem nuvarande aktivare.

Jag förstår inte varför du argumenterar emot detta förslag? Seriöst, det tar mindre än 30 sekunder att lägga till ett till fält via adminpanelen. Det är inte krävande och det ger ingen negativ effekt.

 

Dessutom så kan jag passa på att svara på ditt påstående:

 

Att fler personer skulle lockas hit om man införde förslaget ovan kan jag hålla med om inte låter så troligt. Likaså så kan jag hålla med om att dem som just nu inte är aktiva troligen inte blir det utav att man lägger till ett fält för Skype i profilen.. Det ni dock måste förstå är att ert bemötande är A och O.

 

Jag har sett otaliga trådar med fina förslag - Och de allra flesta trådar så ser det ut som att ni som driver sidan bara argumenterar emot dem och försöker kasta dem ifrån er, och få det att låta som att det är krävande eller svårt att införa dem.

 

Gör oss medlemmar glada genom att uppskatta våra förslag och visa att ni vill införa dem istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...