Gäst Red_fox Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Nån som vet om det finns fusk till mario kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Det finns det säkert nån stans men jag vet inte var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 bilspel?? nej det tror jag knappast, bara genvägar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 bilspel?? nej det tror jag knappast, bara genvägar. mm...speciellet på Yoshis valley och koopa troopa beach.. Men en sak...EN riktigt bra genväg/fusk...PÅ kalimari desert så ska du skaffa dig en stjärna innan det sista varvet...om du åker åt höger och följer tågspåret (det finns 2 st korsningar, du ska till den andra efter målet) tills du kommer till tunneln (akta för tåget) så ska du använda den innan du går in i tunneln...då tjänar du in kanske 15 sekunder eller nåt och ger dig en rejäl ledning...har du ingen stjärna kommer du automatiskt ligga sist eftersom du aldrig åkte in i mål.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Kan redan den.Men på bech banan så finns en bra fusk väg ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 2 st, En genom berget och den andra om man inte har en svamp, så ska man åka över vattnet på en väg med krabbor på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jepp de ha du rätt i.Men det finns ju en sk*t stor hoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 en stor hoppa? Menar du den rampen som leder upp på en kulle med en låda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 okej...det är det enda Fusk/tips jag kan ge dig red_fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 fins även ett i wario stadium, i början där alla guppen är.. då ska man köra åt vänster, och trycak på hopp-kanppen när man är högst på en sån där kulle, då kommer man att hoppa över till andra sidan, och få en ordentlig ledning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 ajuste... det kunde man också göra...det är samma sak på lugis raceway...en gång fick jag ett blått skal efter mig i tunneln...och sen träffade den mig så jag flög över till andra sidan och tjänade ett halvt varv på det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg