Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! När jag spelar CSS så laggar det :( , det laggar fast jag kör mot botar. Det börja för ca 1 månad sen och jag har haft css i ca 3 år, fick ny dator för ca 1 års sen, Är det någon som vet vad jag kan göra? tack på förhand mvh Jimmynorlen.

Skrivet

Hej! När jag spelar CSS så laggar det :( , det laggar fast jag kör mot botar. Det börja för ca 1 månad sen och jag har haft css i ca 3 år, fick ny dator för ca 1 års sen, Är det någon som vet vad jag kan göra? tack på förhand mvh Jimmynorlen.

Det brukar oftast lagga mer när man spelar med botar, för då behöver datorn jobba och likande, kan inte så mycket om den punkten.

Dock kan du kolla upp och din dator ska klara av CSS, och om den är 1 år gammal så ska den det.

Sen får du la stänga massa andra program osv, inte så mycket vi kan göra.

Kan du förklara om det laggar utan botar eller något liknade?

Skrivet (redigerat)

Tack för det svar. Det laggar när jag kör online med för mig, men inte för andra som tittar på mig på deras datorer.

Då är förmodligen din FPS låg, och det kan bero på en dålig dator och annat.

Vill inte säga för mycket, för är inte 100% säker.

Googla lite och det verkar som dom flesta har fått problem med lagg efter en uppdatering i Augusti 2009.

Kanske något som drabbade dig också? Du skrev tidigare att din dator inte var så gammal, så det kanske inte är detta heller.

Dock kan du testa att installera uppdateringar för grafikkortet och uppdatera DirectX?

PC System Requirements

Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8.1 level Graphics Card (Requires support for SSE), Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Klarade din dator av dessa krav så får du prova det jag skrev ovanför.

-------------------------------------

MVH ZnK

Redigerat av ZnK
  • Skapa ny...