Ryssfemma Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Det här är bland den mest prisvärda på marknaden.. http://www.inet.se/artikel/5321392/arctic-...zer-7-pro-rev-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Man behöver ju inte köpa en sådan billig heller. Man kan ju köpa dyrare och bättre som det kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Man behöver ju inte köpa en sådan billig heller. Man kan ju köpa dyrare och bättre som det kallas. det dyrare är inte alltid bättre, alienwere, t ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Man behöver ju inte köpa en sådan billig heller. Man kan ju köpa dyrare och bättre som det kallas. det dyrare är inte alltid bättre, alienwere, t ex Om vi utesluter Alienware ;). Nej men allt dyrt är inte alltid bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Einar123 Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Nu har jag bestämt mig för det jag ska köpa! Vill nu veta om det är nåt som inte går ihop med varandra eller om ni vet någon del som inte alls är bra etc. Säg till så vet jag om det. Så här ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Det paketet kommer flyta på fint, kör på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Einar123 Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Tack för snabbt svar! Och tack till alla som hjälpt mig med att fixa ihop detta paket! Riktigt tacksam! //Einar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Einar123 Skrivet 29 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Men ni tror inte att jag behöver en fläkt till då? Har ju bara en som följer med chassit och den pumpar bara in. Ska jag inte ha någon som pumpar ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Men ni tror inte att jag behöver en fläkt till då? Har ju bara en som följer med chassit och den pumpar bara in. Ska jag inte ha någon som pumpar ut? Självklart. Vilket chassi har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Men ni tror inte att jag behöver en fläkt till då? Har ju bara en som följer med chassit och den pumpar bara in. Ska jag inte ha någon som pumpar ut?Det behöver du inte ifall du inte tänker överklocka till höga nivåer.Den kalla luften trycker ut den varma luften, jag själv har ingen chassifläkt alls och har lyckats klocka mitt grafikkort till bra nivåer t.ex. Sen är det ju ett AMD paket, AMD's produkter brukar sällan ha problem med temperaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Einar123 Skrivet 29 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Okej bra. Tänkte ju köra med amd jag också så det bör vara lugnt. När menar du att det är "höga niåer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Tror han menar Överklocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.