MrKenway97 Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Hej jag skulle köra LEGO Star Wars The Video Game, men när jag satta igång det så stod det helt plötsligt, legostarwars.exe har slutat att fungera. Jag har försökt installera flera gånger. Resultat: Det fungerar ett tag sen blir det likadant igen. Jag har installerat patchar, försökt installera om den. Vad ska jag göra? Snälla kom med svar jag ber er :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Vilket operativsystem använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Vilket operativsystem använder du?Windows 7. Vadårå? Det har ju fungerat förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Ah. Var det första gången du försökte så kanske det berodde på kompabilitetsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Ah. Var det första gången du försökte så kanske det berodde på kompabilitetsproblem. Det har fungerat fint förut, jag har klarat ut det mesta och allt, men nu fungerar det plötsligt inte. Jag är i behov av svar! Alla mina SW spel måste fungera, det inkluderar LEGO SW. HELP ME!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Tror du att vi kan trolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Tror du att vi kan trolla?Nej ni kan ge tips på hur man kan göra vid exe problem. Och om du menar att jag är ett troll så skit samma om du tror det, jag kommer ändå inte stanna länge, jag är bara här för att få hjälp med mitt problem. Och gå inte OFFtopic nu, vad ska man göra om det står [spelets namn].exe har slutat att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 ta bort spelet och installera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 ta bort spelet och installera det igen. Tyvär har jag testat det flera gånger, och spelet fungerar ett tag men sen blir det likadant igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 slutar det alltid fungera vid samma ställe+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 slutar det alltid fungera vid samma ställe+Nej, nu kommr den lite längre, förut kom den alltid till att spelet presic ska starta, efter jag valde att köra med rekemonderade inställningar så kommer den till Loading sen när jag väljer min profil så kommer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 det kan vara repor i skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.