ImCasualGamer Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Har börjat fundera på att göra gameplayvideor som jag ska kommentera, så jag skulle behöva ett par tips på: ett program för att spela in gameplayet. ett program för spela in när jag pratar Ett bra användarvänligt program som redigerar både ljud och film. (helst lite proffsigare än Windows movie maker) Så har ni några bra tips eller? Redigerat 28 Oktober 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 2. Fraps 3. Sony Vegas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Kan Fraps spela in ljud från mick? Det måste jag kolla upp =O Har funderat lite på Sony Vegas också, lutar mest åt det hållet just nu. Bi får se helt enkelt. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Kan Fraps spela in ljud från mick? Det måste jag kolla upp =O Har funderat lite på Sony Vegas också, lutar mest åt det hållet just nu. Bi får se helt enkelt. =) Nej tyvärr, men den spelar upp game soundet, om du inte vill det kan du alltid stänga av ljudet på sony vegas. Men annars, lycka till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Tack, tack. =D However. Vad jag vet så kan fraps bara filma max 30 sekunder om man inte filmar eller skaffar det på olagligt vis. Jag har ingen ork för att hålla på och leta efter pålitliga torrents och sådant så, finns det inget annat bra gratisalternativ? Redigerat 28 Oktober 2010 av Trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Tack, tack. =D However. Vad jag vet så kan fraps bara filma max 30 sekunder om man inte filmar eller skaffar det på olagligt vis. Jag har ingen ork för att hålla på och leta efter pålitliga torrents och sådant så, finns det inget annat bra gratisalternativ? Jag fick en olaglig version från en kompis, för att jag ville inte söka på google/piratebay. Redigerat 28 Oktober 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Tack, tack. =D However. Vad jag vet så kan fraps bara filma max 30 sekunder om man inte filmar eller skaffar det på olagligt vis. Jag har ingen ork för att hålla på och leta efter pålitliga torrents och sådant så, finns det inget annat bra gratisalternativ? Xfire, wegame finns säker massa andra också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Detta fungerar alldeles ypperligt, och med bra bild/ljudkvalitet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Det går visst att spela in mic-ljud i Fraps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Tack fruktnystan för det programmet. =D Ja nu har jag iaf alla grejer jag behöver för att göra ett gameplay, förutom just det. gameplayen. Blir till att spela lite cod nura. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 1. Fraps 2. Audacity 3. Sony Vegas / Camtasia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 1. Fraps 2. Audacity 3. Sony Vegas / Camtasia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg