Hoppa till innehåll

Tips Till Att Göra Commentaries.

Rekommendera inlägg

Har börjat fundera på att göra gameplayvideor som jag ska kommentera, så jag skulle behöva ett par tips på:

• ett program för att spela in gameplayet.
  • ett program för spela in när jag pratar
  • Ett bra användarvänligt program som redigerar både ljud och film. (helst lite proffsigare än Windows movie maker)
Så har ni några bra tips eller? Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan Fraps spela in ljud från mick?

Det måste jag kolla upp =O

Har funderat lite på Sony Vegas också, lutar mest åt det hållet just nu. Bi får se helt enkelt. =)

Nej tyvärr, men den spelar upp game soundet, om du inte vill det kan du alltid stänga av ljudet på sony vegas.

Men annars, lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, tack. =D

However.

Vad jag vet så kan fraps bara filma max 30 sekunder om man inte filmar eller skaffar det på olagligt vis.

Jag har ingen ork för att hålla på och leta efter pålitliga torrents och sådant så, finns det inget annat bra gratisalternativ?

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, tack. =D

However.

Vad jag vet så kan fraps bara filma max 30 sekunder om man inte filmar eller skaffar det på olagligt vis.

Jag har ingen ork för att hålla på och leta efter pålitliga torrents och sådant så, finns det inget annat bra gratisalternativ?

Jag fick en olaglig version från en kompis, för att jag ville inte söka på google/piratebay.

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack, tack. =D

However.

Xfire, wegame finns säker massa andra också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...