Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Hur gammal är du? Och vad räknar du som snabbt? Kan det ta någon månad eller bara på några veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 5 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Hur gammal är du? Är du typ 15+ så kan du döma hockey. Du tjänar mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Dock så räknas det som stöld, jag antar att du inte vill sno något.Har stått runt 20st en bit bort från mig i cirka 5 år, antar att ingen vill ha dem om de står där. :) Dem är nog säkerligen inte godkända, det finns en hel del krav att uppfylla hos en pall. En liten skråma kan göra den ICKE- GODKÄND. ----------------------------- OnT: Det finns inte så mycket att tjäna pengar på som 15 åring, jag själv försökte hitta alla sett men det närmaste man kom fram till var att ha kontakter. Du kan ställa upp i huset, du kanske har någon släkting som äger ett café kanske som du kan hjälpa till med. Redigerat 31 Oktober 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.