incognito Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Det här blir antagligen mitt sista inlägg i detta förfallna forum. Jag gillade det en gång, men nu känner jag att jag inte passar in längre. Jag är ledsen. Jag kan inte hjälpa det. Är inne på msn ibland om någon vill kontakta mig. Dessa personer vill jag tacka för allt de gjort: Scraw: En av mina allra schysstaste kompisar på nätet. Har tappat bort honom på senare tid. Chain: Riktigt schysst. Min enda riktiga motståndare om titeln PS-Kung. Det känns tråkigt att lämna honom.. Draghon: Schysst.. Hon ska ha tack för att hon nämnde mig i detta ämne. Ytterman: Skön snubbe. Riktigt bra på att hitta på namn. Plus några till (Apocalypse, Ferrie?).. Hej då.. Om ni undrar var jag är så svävar jag bland molnen och väntar på er.. Tack för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Snyft :( Jävligt synd att du ska dra Kenga :( Du är faktiskt en av dem jag kommer ihåg från början :) Men tack för tiden här iaf, och ha det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) Men vad är din MSN då, Kenga? Förresten, om du vill åt Scraw så är det på hans msn: [email protected] Redigerat 6 Juli 2004 av Ytterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det är nog ingen mening me att ha hans MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 hejdå kenga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det här blir antagligen mitt sista inlägg i detta förfallna forum. Jag gillade det en gång, men nu känner jag att jag inte passar in längre. Jag är ledsen. Jag kan inte hjälpa det. Är inne på msn ibland om någon vill kontakta mig. Dessa personer vill jag tacka för allt de gjort: Scraw: En av mina allra schysstaste kompisar på nätet. Har tappat bort honom på senare tid. Chain: Riktigt schysst. Min enda riktiga motståndare om titeln PS-Kung. Det känns tråkigt att lämna honom.. Draghon: Schysst.. Hon ska ha tack för att hon nämnde mig i detta ämne. Ytterman: Skön snubbe. Riktigt bra på att hitta på namn. Plus några till (Apocalypse, Ferrie?).. Hej då.. Om ni undrar var jag är så svävar jag bland molnen och väntar på er.. Tack för allt. Riktigt bra att avsluta med att berömma sigsjälv... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Jag vill tacka några.... Jag vill för det första tacka alla (förutom det som gör mitt liv till skit) Jojjon - Du var nog min första vän och du var skit schysst.. Karata - Du var också skit schysst...Synd att jag aldrig träffade dig på energi kicken.. Tobbe - Tack det var du som gav mig inpiration till att göra snyggare avatarer.. Shanks - Tack för att du hjälpt mig så mycket.... K3ng4 - Du har också inpirerat mig till att göra bättre avatarer Chain - Samma som K3ng4 Spidey - Tack för att du är här och hjälper till med allt i forumet.... Kanji - Du e bara för grym....... :D Draghon - För att du gör ditt jobb och för att du e schysst..... Kazen - För att du älskar nintendo...(NINTENDO 4EVER!) Ness~ - Det e skoj och bråka med dig på msn, det ger mig nåt att göra.... Fox^ - Du e schysst och man bråkar ibland med dig med......:D kommer med flera senare..... Redigerat 12 Juli 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Var! schysst!? Ja va ju borta och åt när du fråga efter mig, de va nåra andra som sa de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag vill tacka spidey(en sjysst kille) donald duck genius(var snäll) donald duck(e en bra kmpis) oc´h hela forumet(i verkligheten har jag inga vänner så det e roligt att jag har kompisar här på sidan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 [uPPDATERAT MIN TACKA LISTA] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) Jorå, här kommer underhållning av första klass! Först så var jag bara inne på Fuskarna.nu's fusk sida (hade inte en susning om det berömda forumet), och kollade fusk till Digimon och Spyro. Sen såg´jag texten "skicka in fusk".. Aha, tänkte jag. Nu ska jag skicka in lite här. Men då kom jag till forumet "Skicka in Fusk".. Vannu? Tänke jag förstås, och sket i det. Men senare så ville jag skicka in fusk igen.. Då stod det att man måste vara medlem för att skicka in fusk och skriva i forumen.. Då blev man ju reggad såklart.. Datachip hette jag då (vaffan fick jag det ifrån!?).. Så kollade jag lite på forumen.. "Ahaa, Playstation.. Eb chans för mig att få hjälp med digimon". Så jag kollade där, och vóila, där fanns en digimon tråd! Så skriver man där, och i början var man ju en riktig fjant!.. När någon antydde att jag spammade kläckte jag ur mig: - Oj oj oj!! Förlåt!! Det var inte meningen att spamma, kan du förlåta mig!!?? :( *hehe*.. Vaffan! Varför star jag och berättar detta!!?? Aja, nu när jag börjat kan jag väl bara fortsätta då.. Sedan efter ett tag blev man ju mindre och mindre n00bigare.. Från Datachip, Legolas, Piccolo till Knuckles! Det jag är idag alltså - mästaren! :P Hoppas nu njöt.. Den storyn är bra lik min!Men när jag började och såg att det var vissa personer som kunde låsa trådar så visste inte jag att det var moderatorer och jag tyckte att varför gör bara dem det? Först trodde jag att alla unde låsa trådar om de ville! Sen när nån sa att jag skulle kolla med admin om en sak så trodde jag att admin bara var en helt vanlig fast mkt lärd medlemm! Nu vet jag bättre! Redigerat 17 Juli 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.