Gäst juniorjesper Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Skrivet 28 Oktober 2010 Hej. Jag har spelat in Demo, och den är ju självklart i formatet .dem Och jag vill konvertera den till .avi Jag har prövat VirutalDub men det fungerade inte: http://img132.imageshack.us/img132/8791/namnlszz.png SUPER © bara stängs av när jag klickar på konvertera knappen. Citera
Rammus Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Skrivet 29 Oktober 2010 Jag skriver i denna tråd då alla andra är anmälda och kommer bli borttagna förmodligen. Det finns inget program som gör om din .dem-fil till något annat format, har själv försökt. Du får ladda ner Fraps eller något annat program man spelar in med, starta CS och skriv "viewdemo blabla.dem" Sen är det bara att spela in. Dock kommer .avi filen bli EXTREM stor, runt 2,5 GB för 1 minut om jag minns rätt, finns knep om hur man gör dessa mindre, använd Google. Om du vill redigera filen så finns det ett stort antal program, bara att googla. Finns även ett HD-pack för CS som gör att du icke redigera. Detta paket hittar du här: Länk Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.