Hoppa till innehåll

Cod: Black Ops.


Easton

Rekommendera inlägg

Ja, vad har du för förväntingar på Treyarch och Black Ops?

Tror du att B/O blir som MW2, WaW eller COD4? Kanske blandat?

 

Jag tror själv att B/O kommer slå alla COD-spel med hästlängder.

Treyarch kollade vad IW gjorde för fel med MW2, fixade till det, osv.

Så förhoppningsvis blir B/O grymt!

 

(Och om man är trött på Multiplayer kan man ju lira Zombie-mode, fortsättning ifrån WaW :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Treyarch har aldrig haft ljusa tider när det gäller COD tycker jag, Infinity Ward klarade sig bäst.

Vi får väl se, MW2 var överskattat innan release och så var det sämst, jag tror COD fansen förväntar

sig något riktigt bra den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock

Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers

man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock

Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers

man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta.

 

Gud vad tråkigt isåfall -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock

Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers

man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta.

 

Gud vad tråkigt isåfall -.-

 

Det är mycket bra, förbättrar spelet.

BO kommer censueras i tyskland :lol:

 

Ska nog köpa spelet själv, ser rätt så kul ut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser verkligen fram emot Black Ops, som jag även gjorde med MW2 som blev en flopp dock

Ser ut att bli väldigt bra, då Sleight of Hand PRO inte funkar på snipers

man kommer ändå inte kunna quickscopa med snipers, när man zoomar in kommer siktet inte att hamna i mitten, det kommer typ att hamna lite random, så att man måste hålla andan och rätta till det, sedan skjuta.

 

Gud vad tråkigt isåfall -.-

 

Det är mycket bra, förbättrar spelet.

BO kommer censueras i tyskland :lol:

 

Ska nog köpa spelet själv, ser rätt så kul ut ändå.

 

Helt rätt. Då kommer inte alla P12'or skrika "HARDSCOPE!" som dom gör om man siktar in i mer än en sekund.

 

Jag ska göra en liten jämförelse mellan WaW och MW2. (eftersom att folk säger att B/O kommer vara en blandning mellan dom spelen.)

 

Bra saker med WaW: Quickscoping krävde skill. (Ingen SoH-perk)

Vapen hade rekyl.

Banorna var stora. (dem var tillräckligt stora så att det tog kanske 10 sekunder innan man såg en fiende.)

Zombie-mode.

Inte överdrivet dyra map packs.

Shotgun Primarys.

(kommer inte på fler för tillfället)

3-5-7 killstreaks.

Dåliga saker med WaW:

 

SMG's. (mest MP40)

Överanvända perks. (Juggernaut och Stopping Power)

Laggen.

Moddade kontrollers. (med M1A1 carbine.)

Oanvända perks. (Fireproof och Gas Mask/Shades)

Second Chance.

 

Bra saker med MW2:

Ganska bra connection hela tiden.

Titlar och Emblems (mer om detta på den negativa delen)

ProPerks. (utom SoH Pro Quickscoping)

 

(finns mer, kommer inte på atm)

 

Dåliga saker med MW2:

 

Titlar och Emblems. (hellre ett balanserat spel än dessa. Visst, dom är kul att få, men folk boostar)

Boosting. (som ovan, förstör för andra. Iallafall killstreak och nukeboosting. Och även camoboosting i Public. Gay)

Marathon, Lightweight.

Commando. (med tactical knife blir det ännu drygare.)

One Man Army, Danger Close, Propipes aka Noobtubes. (oändligt med grenadelaunchers.)

Last Stand.

Inge rekyl assualt rifles. (och att alla dödar på't ungefär 2-3 skott: ACR, TAR, SCAR, M4, M16, Famas)

UMP45. (den enda SMG'n som är overpowered. Det tar 2/3 skott på långt avstånd, även med silencer.)

Campers.

 

Treyarch tar bort MW2's bullshit, och WaW's bullshit.

Det enda bullshit som verkar bli i B/o, blir att när man har Second Chance, kan man bli "healad" av lagkamrater som inte har det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...