headown Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Skrivet 29 Oktober 2010 (redigerat) Hej Jag vet inte om de e så många som spelar GTA4 nu på Xbox360, men ja spelar det just nu o skulle bli överglad om någon ville svara mig på detta: Kan man fortfarande klara ut spelet efter man använt sig av vissa "fusk" för när man aktiverar dom så låser sig ju vissa "achievements" det jag undrar e om det som låser sig när man använder dom här koderna gör att man inte kan klara ut spelet på ett normalt sätt sen?? Vore skitglad rent ut sagt om någon kan svara mig på detta. Mvh Redigerat 29 Oktober 2010 av headown
Hoonigan Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Skrivet 29 Oktober 2010 du kan klara ut de på ett normalt sätt sen, men de är roligare utan fusk:P
Satisfaction Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Skrivet 29 Oktober 2010 Man kan spela ut spelet med fusk, även om man då låser vissa achievements, som du sade. Vill man endast veta hur historien slutar så kan man ju lika gärna använda fusk eftersom det klart kommer gå snabbare.
Rekommendera inlägg