Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Hej. Just nu har jag ett Xbox 360 Premium/pro med 60 Gb hårddisk. Så jag undrar om det är värt att uppgradera till 250 Gb´s hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Beror på, vad ska du göra med så stor hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Beror på, vad ska du göra med så stor hårddisk? Installera spel, Games on demand kanske, teman, videos, demos Beror på, vad ska du göra med så stor hårddisk?Installera spel, Games on demand kanske, teman, videos, demos Oj, dubbel inlägg. Det laggar så inåthelvete. Vet inte om det är routern eller fuska.se Youtube uppladdningar avbryts. Fuska.se kan inte visas. Hittar inga servrar på cs. Runescape laggar. Öppna en hemsida tar fan 1 minut sen står det webbsidan kan inte visas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Om du tycker 60G är lite så är det värt. Jag har 250GB hårddisk och har installerat 3 spel hitils, väldigt nice med så stor hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Om du planerar att köpa en Microsoft- xbox360hårddisk, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Om du planerar att köpa en Microsoft- xbox360hårddisk, nej.Vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Hej. Just nu har jag ett Xbox 360 Premium/pro med 60 Gb hårddisk. Så jag undrar om det är värt att uppgradera till 250 Gb´s hårddisk? Köp det när behovet inträffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Om du planerar att köpa en Microsoft- xbox360hårddisk, nej.Vadårå? OM du är så jävligt dum nog (som jag tror att du är) så att du köper en märkeshårddisk specdiagjort för ett 360 för 1000kronor, istället för en vanlig hårddisk för 500, ska du inte köpa nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Jag tycker du borde köpa Xbox 360 Slim. Just nu är vanliga Slim 250GB slut hos Microsoft, men på många affärer har dom en bundle med Xbox 360 Slim 4GB + 250GB hårddisk för runt 2000kr. Väldigt prisvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Nej, han ska vara smart för en gång i sitt liv och köpa en vanlig j'vla seagatehårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Nej, han ska vara smart för en gång i sitt liv och köpa en vanlig j'vla seagatehårddisk.Till dator eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Nej, han ska vara smart för en gång i sitt liv och köpa en vanlig j'vla seagatehårddisk.Kan man koppla in en Dator hårddisk till ett 360 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.