forgiving Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Det finns en uppgift i Pc gta san andreas där man ska tävla mot nåt gäng och hoppa med bilen. Kan nån förklara för mig hur man hoppar med bilen? för jag fattar noll :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Det finns en uppgift i Pc gta san andreas där man ska tävla mot nåt gäng och hoppa med bilen. Kan nån förklara för mig hur man hoppar med bilen?för jag fattar noll :(Vänta på svar i din tråd istället! Använd inte andras trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
orga180 Skrivet 17 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Hej Jag har försökt att spela online på GTA San Andreas på PC, men det går bara inte. I början när man instalerade spelet stod det att man kunde skapa en online profil men jag struntade i det. Och nu vet jag inte hur man gör.Jag uppskattar snabba svar. ;) Nu är detta problemet löst men jag har ett nytt, jag kan inte komma in på någon server. svara snabbt tack. okej har nu löst de. Men hur tar jag bort tråden? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg