speltoken Skrivet 2 November 2010 Rapport Skrivet 2 November 2010 jag har fått problem här. jag har nyss fått bad company 2 och försöker spela multiplayer. men då måste jag skapa ett konoto på EA. jag skrivit in lösenord och det. men det står: Yor gamer profile does not have the correct premission to acces xbox live functionality vad ska jag göra? Citera
Sinclair Skrivet 2 November 2010 Rapport Skrivet 2 November 2010 Kan det här vara ditt problem? http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100511...-online/?page=1 Citera
speltoken Skrivet 2 November 2010 Författare Rapport Skrivet 2 November 2010 fy fan vad fult :( ja det är ett begagnat spel jag har. men vad kan man köpa en sån där kod? och hur ska man använda den sen? Citera
Sinclair Skrivet 2 November 2010 Rapport Skrivet 2 November 2010 Ring supporten! http://www.electronicarts.se/pages/513/ Citera
speltoken Skrivet 3 November 2010 Författare Rapport Skrivet 3 November 2010 vänta. kollade på baksidan och hittade en kod. det står att jag ska skriva in den på ea.onlineregister.com och att det rä så himmla enkelt...men fattar inte direkt :P när jag trycker på create new acount kommer det upp: e-mail, lösenord, födelsedag, land och språk sen kommer det också upp EA ID, vad är det? är det där jag ska skriva in koden? Citera
speltoken Skrivet 3 November 2010 Författare Rapport Skrivet 3 November 2010 jag testade att skapa ett ea account, men det stod att jag redan använt min mail och att jag kanske redan har ett account, men det har jag inte. jag testade att logga in på min adress, men det funkade ej. så jag tryckte på glömt lösenord och skrev min mail, men då stod det att det inte finns någon användare på den adressen. går det att jag byter adress på xbox live från den jag har nu till en annan jag har skapat, utan att saker och ting försvinner? är det bara mail-adressen som ändras då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.