Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har fått problem här. jag har nyss fått bad company 2 och försöker spela multiplayer. men då måste jag skapa ett konoto på EA. jag skrivit in lösenord och det.

men det står: Yor gamer profile does not have the correct premission to acces xbox live functionality

vad ska jag göra?

Skrivet

vänta. kollade på baksidan och hittade en kod. det står att jag ska skriva in den på ea.onlineregister.com och att det rä så himmla enkelt...men fattar inte direkt :P

när jag trycker på create new acount kommer det upp:

e-mail, lösenord, födelsedag, land och språk

sen kommer det också upp EA ID, vad är det? är det där jag ska skriva in koden?

Skrivet

jag testade att skapa ett ea account, men det stod att jag redan använt min mail och att jag kanske redan har ett account, men det har jag inte. jag testade att logga in på min adress, men det funkade ej. så jag tryckte på glömt lösenord och skrev min mail, men då stod det att det inte finns någon användare på den adressen.

går det att jag byter adress på xbox live från den jag har nu till en annan jag har skapat, utan att saker och ting försvinner? är det bara mail-adressen som ändras då?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...