Kevve Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Jag har tänk köpa antingen http://www.inet.se/artikel/6303374/steelse...2-headset-white eller http://www.inet.se/artikel/6304853/steelse...iberia-v2-svart Båda har ungefär samma pris, men vad jag vill veta är hur ljudet är och hur dom sitter på örat. Siberia V2 vet jag redan hur det sitter eftersom jag har haft ett annat, men jag tänkte att man kanske skulle testa något nytt, så finns det någon som har någon feedback på 5H v2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Siberia är bättre än 5H. Jag hade en lättare varianten av 5H, dvs 4H, samma ljudkvalite men man kunde inte plocka isär det. Och jag anser att Siberia var lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Siberia är bättre än 5H. Jag hade en lättare varianten av 5H, dvs 4H, samma ljudkvalite men man kunde inte plocka isär det. Och jag anser att Siberia var lite bättre. Ljudkvalite osv är inget problem, vad jag vill veta är hur dom sitter på öronen eftersom dom ska användas flera timmar i sträck. Får man ont efter ett tag eller täcker dom hela öronen som Siberia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Siberia är bättre än 5H. Jag hade en lättare varianten av 5H, dvs 4H, samma ljudkvalite men man kunde inte plocka isär det. Och jag anser att Siberia var lite bättre. Ljudkvalite osv är inget problem, vad jag vill veta är hur dom sitter på öronen eftersom dom ska användas flera timmar i sträck. Får man ont efter ett tag eller täcker dom hela öronen som Siberia? Dem täcker hela öronen.Tror inte att något av dem obekväma. 4H kunde jag sitta i timtals med utan att få ont runt öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Har inte en blekaste om vilken som är mest prisvärd, men det verkar CrazyCake kunna. Dom sitter fint och är icke obekväma, så detta kommer inte störa dig under speltiden! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Kör på 5h imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Siberia IMO. Har haft 2 5H headset och båda har börjat glappa i skarvsladden efter nån månad. Båda glappade på exakt samma ställe också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Creative Fatality eller 5H V2. Två hörlurar jag har hemma och kan inte bli nöjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.