Hoppa till innehåll

Nytt Headset

Kevve

Rekommendera inlägg

Jag har tänk köpa antingen http://www.inet.se/artikel/6303374/steelse...2-headset-white eller http://www.inet.se/artikel/6304853/steelse...iberia-v2-svart

Båda har ungefär samma pris, men vad jag vill veta är hur ljudet är och hur dom sitter på örat. Siberia V2 vet jag redan hur det sitter eftersom jag har haft ett annat, men jag tänkte att man kanske skulle testa något nytt, så finns det någon som har någon feedback på 5H v2?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Siberia är bättre än 5H.

Jag hade en lättare varianten av 5H, dvs 4H, samma ljudkvalite men man kunde inte plocka isär det.

Och jag anser att Siberia var lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Siberia är bättre än 5H.

Jag hade en lättare varianten av 5H, dvs 4H, samma ljudkvalite men man kunde inte plocka isär det.

Ljudkvalite osv är inget problem, vad jag vill veta är hur dom sitter på öronen eftersom dom ska användas flera timmar i sträck. Får man ont efter ett tag eller täcker dom hela öronen som Siberia?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Siberia är bättre än 5H.

Ljudkvalite osv är inget problem, vad jag vill veta är hur dom sitter på öronen eftersom dom ska användas flera timmar i sträck. Får man ont efter ett tag eller täcker dom hela öronen som Siberia?

Dem täcker hela öronen.

Tror inte att något av dem obekväma.

4H kunde jag sitta i timtals med utan att få ont runt öronen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...