OpeningTitles Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Hej, jag bara undrar en sak om min laptop: Jo, ni vet när man kopplar in hörlurarna i den gröna hålet, och jag undrar om man kan koppla in den i den blåa hålet, (den tredje är rosa/röd) när jag kopplar in hörlurarna på den blåa så funkar det. Vet någon om det ska egentligen göra det? Om man ens får koppla in hörlurarna där? Bump. Redigerat 4 November 2010 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Blå är väl line-in har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Line-in? Jag kan rita på Paint hur märket för den blåa kontakten ser ut. är det line in? Redigerat 4 November 2010 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Ja, blå brukar vara Line in-ingången, vilket är ungefär som en mikrofoningång. Det låter lite skumt att det fungerar dock, men så länge det gör det så är det bara att vara glad. Datorn kommer inte att brinna upp bara därför. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.