Darkdevil Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Såg idag att Lead and Gold var 50% off på Steam. Så nu undrar jag, är det värt att skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Nä, tycker inte alls att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Det är typ som en sämre kopia av Red Dead Redemption. Jag tror du kan ladda ner det och spela gratis i helgen på steam, så du kan ju testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Såg inte så illa ut. Video: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Testade det, det var rätt kul men det var i princip omöjligt att hitta någon server som inte laggar. Och så vet jag inte riktigt hur länge spelet kan hålla, blir nog inget köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.