Undead Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 1) Är en mage, säljer portaler 20g styck och det går snabbt att hitta köpare. (ungf. 1000g i timmen) 2) Burning Crusade raids med bara 1dps 1tank 1healer så får man behålla ca. 200g från varje boss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Jag har kommit på en grejj nyligen som inte många vet, utanför sulfirons spire i mount hyjall finns det ringar/"pool of fire" i lavan, ifall du fiskar i dom är det 100% drop chans på volatile fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Jag har kommit på en grejj nyligen som inte många vet, utanför sulfirons spire i mount hyjall finns det ringar/"pool of fire" i lavan, ifall du fiskar i dom är det 100% drop chans på volatile fireRamlade täcket av sen också? Detta är 100% lögn. Visst man kan fiska Volatile Fire där, men 100% drop? Inte en chans. Jag använder mig av JC & Enchanting för att tjäna pengar, stora pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Ramlade täcket av sen också? Detta är 100% lögn. Visst man kan fiska Volatile Fire där, men 100% drop? Inte en chans. Jag använder mig av JC & Enchanting för att tjäna pengar, stora pengar.Det är inte en lögn, det är sant.Kolla själv, leta efter små ringar på lavan som när man håller över står det "Pool Of Fire".Fast dom försvinner efter ett par fiskningar Redigerat 9 Februari 2011 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Det är inte en lögn, det är sant.Kolla själv, leta efter små ringar på lavan som när man håller över står det "Pool Of Fire".Fast dom försvinner efter ett par fiskningarJaha en sån liten ring, mja. Spawn raten på dom är inte att dö för direkt. Mycket bättre att ställa sig att fiska i lavan rakt av då bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Jaha en sån liten ring, mja. Spawn raten på dom är inte att dö för direkt. Mycket bättre att ställa sig att fiska i lavan rakt av då bara.Det är 100 procent i dom -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 att soloa mc är enormt lätt nu (var lätt som pala innan också men)... fick ganska mycket g och saker att sälja + vill ju få min jävla judgement legs nån gång xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Det är 100 procent i dom -.-Spawn rate inte drop rate ditt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Spawn rate inte drop rate ditt...lol @ din avatar+inlägget. Jag säljer portaler och levlar alts för att få guld. Lite roligare än att göra dailies o skit :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 För det mesta farmar jag elementium och obsidium(säljs för 150g stack)men ibland letar jag bara efter rares och säljer det dom droppar på AH. Hitta en healing trinket i Vash jir igår som jag fick 500g för på AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Spawn rate inte drop rate ditt...Läste fel, spawn raten är väl ganska bra? man kan ju farma alla ringar och när man är klar med alla så har dom respawnat förutom den sista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Farmar herbalism på min alt DK. Annars så köper jag en PvP wand på min Mage för 700 Arena Points och disenchantar dom. 1 Maelstrom Crystal varje gång. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg