Viruz256 Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Farmar herbalism på min alt DK. Annars så köper jag en PvP wand på min Mage för 700 Arena Points och disenchantar dom. 1 Maelstrom Crystal varje gång. (:Kan man inte bara köpa epics, från quartermasters, och sen disenchanta den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Kan man inte bara köpa epics, från quartermasters, och sen disenchanta den??Nope. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Nope. :(Inte??? det står ju att dom blir maelstom cristals... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 (redigerat) Inte??? det står ju att dom blir maelstom cristals...Man kan inte disenchanta reputation gear. Här har du 2 printscreens som jag tagit så du kan se. (: Redigerat 19 Mars 2011 av Emomilol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Man kan inte disenchanta reputation gear. Här har du 2 printscreens som jag tagit så du kan se. (: ahh okey, bra att veta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 (redigerat) Man kan inte disenchanta reputation gear. Här har du 2 printscreens som jag tagit så du kan se. (: Brukar man kunna disenchanta trinkets? EDIT: Sorry, jag såg inte att feetsen också var rep reward. Redigerat 28 Mars 2011 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Brukar man kunna disenchanta trinkets? EDIT: Sorry, jag såg inte att feetsen också var rep reward.Ja, man kan disenchanta trinkets men inte trinkets från reputation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg