Gäst CrazyCake Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Kan generellt sett rekommendera moderkortsföretag som ASUS, msi eller ASRock om du vill ha hög kvalité, även HP är bra. Köp _inte_ något från dell eller acer.Ser inget fel med att köpa acer, har haft 2 acer-laptops och de har fungerat bra. Dock så fick jag byta ut en av dem första dagen, men sedan fungerade den bra. Msi, asus, och hp har jag också använt. Alla förutom HP'n är jag nöjd med, men hp'n blev varm väldigt fort. Jag har testat Acer och andra laptops, en sak jag har märkt är att acern blir varm vääldigt fort, efter runt 15 minuter av minecraft så höll den på att lägga av. Visserligen så var det en liten äldre modell men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) Min bild av acer är att dom först och främst är packade med så mycket bloatware och annat att om du inte är kunnig nog att boota om själv, kommer du tillslut betala någon att göra det. Värmeproblem är heller inte ovanligt, känner många med eller som har haft acer som inte pallar att spela ens simpla spel som cs 1.6 ens en 20 minuter utan att den startar om, andra modeller har fläktar som går 24/7 vilket också är sjukt jobbigt. Verkar helt enkelt som om acer inte sätter så hårda krav på deras maskiner. En kompis som köpte en acer för några år sen fick den med 2 partioner av sin hårddisk, lika stora och båda i FAT 32, vad ska det vara bra för? Redigerat 7 November 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 7 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Ok, sänker kraven lite, jag vill ha en helt okej bärbar dator, vilket jag antar nästan alla datorer som säljs i butiker är. Det behöver inte vara nån maxad grej men gärna så att den klarar enkla grejer så som CS 1.6 och CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Fortfarande samma pris? Vill du sänka priset också så rekommenderar jag http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=CX620-003NE , sitter med en sådan just nu och den är riktigt bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.