Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Att Komma Över Min Ex Flickvän


Rekommendera inlägg

Hej idag när jag skulle åka hem från 1 veckas Läger så gjorde jag slut med min flickvän. nu kanske ni undrar varför jo såhär va det

 

 

Jag blev så glad när jag fick åka på lägret för då fick jag träffa henne. Det första intrycket från henne när jag kommer dit är att hon tittar surt på mig. och jag undrade såklart varför. så när vi va och bowla så fråga jag henne varför. Och hon sa att en som hette amanda som också va där berättade för henne att i somras när jag var på samma läger så va jag otrogen vilket stämde då men jag sa bara att dom hotade polisanmäla mig. och då trode hon på det och Jag vet ju att man inte ska ljuga för sin flickvän men det gjorde jag. Hursom helst då va det som och typ bara ok no big deal då fick jag kärlek iallafall. Nästa dag så va det som att hon inte brydde sig om mig Jag liksom fanns inte där bara hennes kompis som också va där betydde mer än mig för henne. och jag käne mig såklart utanför och sårad och hon såra mig som fan under hela veckan + jag grät på kvällarna och hade svårt att sova. Ledarna som var där brydde sig om mig och sa till henne men hon skäpte sig inte. och jag tänkt ok en chans till får hon men hon sumpade den chansen. och idag gjorde jag slut och då sa hon bara gör du det jag får ändå inte vara med mina kompisar för dig. så hur ska kunna komma över henne :( Snälla hjälp :(

Redigerat av Sanintsrow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej idag när jag skulle åka hem från 1 veckas Läger så gjorde jag slut med min flickvän. nu kanske ni undrar varför jo såhär va det

 

 

Jag blev så glad när jag fick åka på lägret för då fick jag träffa henne. Det första intrycket från henne när jag kommer dit är att hon tittar surt på mig. och jag undrade såklart varför. så när vi va och bowla så fråga jag henne varför. Och hon sa att en som hette amanda som också va där berättade för henne att i somras när jag var på samma läger så va jag otrogen vilket stämde då men jag sa bara att dom hotade polisanmäla mig. och då trode hon på det och Jag vet ju att man inte ska ljuga för sin flickvän men det gjorde jag. Hursom helst då va det som och typ bara ok no big deal då fick jag kärlek iallafall. Nästa dag så va det som att hon inte brydde sig om mig Jag liksom fanns inte där bara hennes kompis som också va där betydde mer än mig för henne. och jag käne mig såklart utanför och sårad och hon såra mig som fan under hela veckan + jag grät på kvällarna och hade svårt att sova. Ledarna som var där brydde sig om mig och sa till henne men hon skäpte sig inte. och jag tänkt ok en chans till får hon men hon sumpade den chansen. och idag gjorde jag slut och då sa hon bara gör du det jag får ändå inte vara med mina kompisar för dig. så hur ska kunna komma över henne :( Snälla hjälp :(

1. Hur gammal är du?

2. Hur tror du det känns för din tjej då? Du var otrogen mot henne. Så varför ska du vara sårad och bli ledsen efteråt? Det är uppenbart till varför hon behandlade dig som hon gjorde?

3. Man ljuger inte för sin tjej.

4. Hon trodde inte på polisanmälningen?

5. Hon kanske fick bevis från sina vänner att du ljög om det?

 

Här märker jag att du är den som är skyldig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiskt av dig att komma hit och grina när du är både otrogen och kontrollerande. Du förtjänar att må skit. Om det var upp till mig skulle du få en käftsmäll och ett kyskhetsbälte, men jag får nöja mig med kunskapen om att du nu grinar dig till sömns varje natt för att du gjort någonting så jävla barnsligt och idiotiskt. Uppenbarligen hade du ju inga problem att glömma din flickvän, men det kanske bara är när en annan vill hoppa i säng med dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiskt av dig att komma hit och grina när du är både otrogen och kontrollerande. Du förtjänar att må skit. Om det var upp till mig skulle du få en käftsmäll och ett kyskhetsbälte, men jag får nöja mig med kunskapen om att du nu grinar dig till sömns varje natt för att du gjort någonting så jävla barnsligt och idiotiskt. Uppenbarligen hade du ju inga problem att glömma din flickvän, men det kanske bara är när en annan vill hoppa i säng med dig?

Det skrämde mig en smula. o.o

Jag skulle inte vilja vara personen som skulle hamna i bråk med dig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHAHAHAH världens bästa tråd och film!

 

Sug en kuk, då kommer du över henne.

visst Mannen Men anyway jag tror nog det va så som ni sa jag tror inte heller hon trodde på det jag berättade. för en kväll gick jag upp till hennes rum och då hörde ja att hon pratade med en lledare då sa hon nåt yp med jag har bevis för och sen hörde jag inte mer. så jag frågade ledaren om dom pratade om mig. hon bara nej nej du kan vara lugn. men jag tror det var som ni sa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHAHAHAH världens bästa tråd och film!

 

Sug en kuk, då kommer du över henne.

''visst Mannen Men'' anyway jag tror nog det va så som ni sa jag tror inte heller hon trodde på det jag berättade. för en kväll gick jag upp till hennes rum och då hörde ja att hon pratade med en lledare då sa hon nåt yp med jag har bevis för och sen hörde jag inte mer. så jag frågade ledaren om dom pratade om mig. hon bara nej nej du kan vara lugn. men jag tror det var som ni sa.

 

Det var det dummaste förklaring jag någonsin hört? Tror du att vi är så dumma som tror på det du skrev nu? Detta är bara ditt fel? Du sårade henne och var otrogen sen grinar du här på fuska om att hon gjorde slut med dig och ignorerade dig? Detta tyder bara på mer starka bevis om att du är skyldig vilket som alltid varit uppenbart. Jag tror du är 10-11 också eftersom att detta är ett normalt beteende for den åldern och även hur du stavar? Du borde verkligen kolla den med du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Patetiskt av dig att komma hit och grina när du är både otrogen och kontrollerande. Du förtjänar att må skit. Om det var upp till mig skulle du få en käftsmäll och ett kyskhetsbälte, men jag får nöja mig med kunskapen om att du nu grinar dig till sömns varje natt för att du gjort någonting så jävla barnsligt och idiotiskt. Uppenbarligen hade du ju inga problem att glömma din flickvän, men det kanske bara är när en annan vill hoppa i säng med dig?

/thread
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej idag när jag skulle åka hem från 1 veckas Läger så gjorde jag slut med min flickvän. nu kanske ni undrar varför jo såhär va det

 

 

Jag blev så glad när jag fick åka på lägret för då fick jag träffa henne. Det första intrycket från henne när jag kommer dit är att hon tittar surt på mig. och jag undrade såklart varför. så när vi va och bowla så fråga jag henne varför. Och hon sa att en som hette amanda som också va där berättade för henne att i somras när jag var på samma läger så va jag otrogen vilket stämde då men jag sa bara att dom hotade polisanmäla mig. och då trode hon på det och Jag vet ju att man inte ska ljuga för sin flickvän men det gjorde jag. Hursom helst då va det som och typ bara ok no big deal då fick jag kärlek iallafall. Nästa dag så va det som att hon inte brydde sig om mig Jag liksom fanns inte där bara hennes kompis som också va där betydde mer än mig för henne. och jag käne mig såklart utanför och sårad och hon såra mig som fan under hela veckan + jag grät på kvällarna och hade svårt att sova. Ledarna som var där brydde sig om mig och sa till henne men hon skäpte sig inte. och jag tänkt ok en chans till får hon men hon sumpade den chansen. och idag gjorde jag slut och då sa hon bara gör du det jag får ändå inte vara med mina kompisar för dig. så hur ska kunna komma över henne :( Snälla hjälp :(

Men om du är otrogen så skulle jag självklart bli sur i hennes läge!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...