Ryssfemma Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Det är jag säker på, jag satt på ett 350w nätaggregat med ett HD3850 överklockat som har 450 rekommenderat, sen höjs ju kraven när du överklockar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 7 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Okej, tack så mycke för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 8 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 En sista fråga bara skulle mitt nätaggregat klara av det här kortet http://www.inet.se/artikel/5408924/xfx-rad...70-1gb-kampanj- ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Jag skulle tro det, men vill inte lova dig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 8 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Okej, men det blir ett 5670 eftersom det jag länkade till tidigare inte hade HDMI och orkar inte börja köpa till adaptrar, för tror annars att 5670 kommer klara av mina behov för det är mest HD filmer och surf så det lär inte bli nå problem. Förresten är det här ett bra kort http://www.inet.se/artikel/5408681/xfx-radeon-hd5670-1gb om inte kan du rekommendera nåt annat? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Ska du kolla film högupplöst så ja det är ett bra grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 8 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Då ska jag ta och beställa hem ett sånt, tack för hjälpen igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.