sims2galen Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 (redigerat) Finns det såna fusk som kan snabba upp graviditeten? Som man skriver i fuskrutan alltså.. Jag skulle vilja ha en ganska stor familj, men jag vill se när alla småttingar växer upp och jag vill inte att föräldrarna ska bli gamla, jag vet att aging off o så finns men jag vill ändå kunna snabba upp graviditeten :) Redigerat 7 November 2010 av sims2galen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Nej, det finnns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Hm, kan inte boolProp testingCheatsEnabled true fungera? Det fusket klarar ju nästan allt verkar det som. s: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Hm, kan inte boolProp testingCheatsEnabled true fungera? Det fusket klarar ju nästan allt verkar det som. s: Jo, men den finns inte med till att graviditeten blir snabbare. Redigerat 9 November 2010 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Flyttar ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Man kan visst speeda upp graviditeten! Gör boolProp fusket i fuskrutan. Håll in shift och tryck på din gravida sim. Leta efter speed up my pregnancy. Om du inte hittar det så tryck på spawn... tombstone L and D. Sen letar du efter speed up my pregnancy. Då kommer du föda barnet max efter några simstimmar, vilket är minuter i verkligheten. /The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Man kan visst speeda upp graviditeten! Gör boolProp fusket i fuskrutan. Håll in shift och tryck på din gravida sim. Leta efter speed up my pregnancy. Om du inte hittar det så tryck på spawn... tombstone L and D. Sen letar du efter speed up my pregnancy. Då kommer du föda barnet max efter några simstimmar, vilket är minuter i verkligheten. /The Queen Nahä, jag trodde att det var 200 timmar i verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Man kan visst speeda upp graviditeten! Gör boolProp fusket i fuskrutan. Håll in shift och tryck på din gravida sim. Leta efter speed up my pregnancy. Om du inte hittar det så tryck på spawn... tombstone L and D. Sen letar du efter speed up my pregnancy. Då kommer du föda barnet max efter några simstimmar, vilket är minuter i verkligheten. /The Queen Nahä, jag trodde att det var 200 timmar i verkligheten. Vad menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Man kan visst speeda upp graviditeten! Gör boolProp fusket i fuskrutan. Håll in shift och tryck på din gravida sim. Leta efter speed up my pregnancy. Om du inte hittar det så tryck på spawn... tombstone L and D. Sen letar du efter speed up my pregnancy. Då kommer du föda barnet max efter några simstimmar, vilket är minuter i verkligheten. /The Queen Nahä, jag trodde att det var 200 timmar i verkligheten. Vad menar du?? MEN SLUTA VARA SÅ DÅLIG DÅ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 En Rumpa liksom! han har fusket, Klart slut :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Va irriterande du e. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sims2galen Skrivet 22 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Man kan visst speeda upp graviditeten! Gör boolProp fusket i fuskrutan. Håll in shift och tryck på din gravida sim. Leta efter speed up my pregnancy. Om du inte hittar det så tryck på spawn... tombstone L and D. Sen letar du efter speed up my pregnancy. Då kommer du föda barnet max efter några simstimmar, vilket är minuter i verkligheten. /The Queen TACK, JAG ÄR NU GLAD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg