VAZE Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Jag har börjat lvla en mage (lvl 31 atm), och jag kör frost som lvling specc. Men i instancer suger min dps med frost specc, så i lvl 40 ska jag skaffa dual specc. Men vilken specc är bäst i pve från 40-80 (möjligtvis 85)? Jag är väldigt sugen på att köra fire men är det bra nog? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Fire är bäst 40-80 i instance. Som sololevling/PvP är frost bäst och i instancer/Raid i lvl 80 är Arcane bäst tills du får end game gear (eller vad det kallas, lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Med gamla talent treesen, så var det så att frost var bäst att lvla som (quest lvla iaf) tills lvl 64, då arcane blev bra som fan, då man fick arcane blast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Ta det du gillar. Jag är ICC gearad och skadar lite mer som Fire eftersom det är det jag är van vid, kan inte arcane så bra. Tror de är rätt så balanserade i långa pve fighter. När du levlar är det inte så viktigt heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Jag levlar som frost och har gör helt ok dps. Låg ständigt tvåa i Gnomeregan precis, den enda som var över mig var en annan frost mage! Jag har hört att fire skall ge mer skada, men frost ger mer cc och högre överlevnad. Arcane däremot vet jag inget om. Alla jag har sett kör frost eller fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Arcane är bäst 20-40, Fire är bäst efter det men drar massa mer mana, Frost var bra förut pga. aoe farm men funkar inte nu eftersom man får Blizzard på 52, det enda som gör att frost funkar i PvE är fingers of frost kombinerat med massa mastery Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Frost har väldigt bra survivability och låg downtime, detta gör Frost till ett väldigt bra leveling-spec. Om man kör instanser skulle jag köra fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg