w4nkarN Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Yo, har kollat runt och hittar inte var man kan se vad som krävs för Black Ops. Så vet någon om min dator klara blackops? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Ska se vad som krävs. * OS: Windows® Vista / XP / 7 * Processor: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better * Memory: 2GB * Graphics: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better * DirectX®: DirectX® 9.0c * Hard Drive: 12GB* * Sound: DirectX® 9.0c-compatible *Call of Duty®: Black Ops requires an initial hard drive space of approximately 24GB to download and install the game via digital download (8GB of compressed files, 8GB of decompressed files and 8GB of installed files). Upon installing the game, 16GB (compressed and decompressed files) may be deleted from the hard drive. Please make note of where the compressed and decompressed files are being saved on your hard drive in order to later locate these temporary files for removal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Ska se vad som krävs. * OS: Windows® Vista / XP / 7 * Processor: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better * Memory: 2GB * Graphics: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better * DirectX®: DirectX® 9.0c * Hard Drive: 12GB* * Sound: DirectX® 9.0c-compatible *Call of Duty®: Black Ops requires an initial hard drive space of approximately 24GB to download and install the game via digital download (8GB of compressed files, 8GB of decompressed files and 8GB of installed files). Upon installing the game, 16GB (compressed and decompressed files) may be deleted from the hard drive. Please make note of where the compressed and decompressed files are being saved on your hard drive in order to later locate these temporary files for removal. Så jag klarar det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Kolla via systemet istället för battlenet. Start>>Kontrollpanelen>>Scrolla ner sen om du tittar mitten så ser du system och där står det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Kolla via systemet istället för battlenet. Start>>Kontrollpanelen>>Scrolla ner sen om du tittar mitten så ser du system och där står det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Vet inte riktigt om den klarar det, men kolla här: http://www.canirunit.com och välj Call of Duty: Black Ops i listan. Redigerat 9 November 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Vet inte riktigt om den klarar det, men kolla här: http://www.canirunit.com och välj Call of Duty: Black Ops i listan. Helveete, min processor klara inte B/O EDIT; Min dator skulle inte klara MW2 heller men jag klarar det på nästan högsta grafiken utan lagg, gissar på att sidan inte är helt rätt ;S Redigerat 9 November 2010 av NoXEEE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Misstänkte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Misstänkte det.Att jag inte klara det? Iaf får se imorgon, idc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Misstänkte det.Att jag inte klara det? Iaf får se imorgon, idc Kan hända att du klarar det, min förra laptop klarade Mw2 med en "för dålig" processor. Men räkna inte med att klara laggfritt på höga inställningar. Vad har du för grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 NVIDA GeForce 9800GT är mitt grafikkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 NVIDA GeForce 9800GT är mitt grafikkort.Ah, såg inte det i första inlägget. Men du kan nog klara det på lite lägre inställningar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg