WishCookie Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Hej allihopa. Idag tänkte jag att det skulle vara kul att posta bilder på eran husdjur. Det kan vara vilket djur som helst. Ni får kommentera utan en bild men bara ni håller er OnTopic. Jag är spänd på att se eran husdjur så därför tänker jag börja med att skicka in en bild på min hund. xD Namn: Charlie Kön: Kille Gammal: 4 veckor Ras: Bichon Frisé Redigerat 9 November 2010 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Stora hunden heter Nova. Hon är en Labrador. Hon är 4 år tror jag. Lilla hunden heter Frida. Hon är en Borderterrier. Hon är 7 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Stora hunden heter Nova. Hon är en Labrador. Hon är 4 år tror jag. Lilla hunden heter Frida. Hon är en Borderterrier. Hon är 7 år. Men nä vad söta!!! Aaawww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) http://data.fuskbugg.se/dipdip/DSC01576.JPG Namn: Figaro/Figgis Kön: Kille Gammal: 18 år tror ja Ras: Katt Redigerat 9 November 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 http://data.fuskbugg.se/dipdip/DSC01576.JPG Namn: Figaro/Figgis Kön: Kille Gammal: 18 år tror ja Ras: Katt Försöker du döda honom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 @Moonlamp: 1. Din hund ser ut som ett gosedjur. :) 2. ert* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 @Moonlamp: 1. Din hund ser ut som ett gosedjur. :) 2. ert* Haha nej det är den inte lol :D Den är nyfödd och Bichon Frise har sånt hår. Jag har fler bilder på den om du vill ha bevis på att den inte är ett gosedjur :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 @Moonlamp: 1. Din hund ser ut som ett gosedjur. :) 2. ert* Haha nej det är den inte lol :D Den är nyfödd och Bichon Frise har sånt hår. Jag har fler bilder på den om du vill ha bevis på att den inte är ett gosedjur :D Visste att du skulle tolka det så :/Jag tror visst att det är en hund, men pälsen ser väldigt gosedjurig ut. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 @Moonlamp: 1. Din hund ser ut som ett gosedjur. :) 2. ert* Haha nej det är den inte lol :D Den är nyfödd och Bichon Frise har sånt hår. Jag har fler bilder på den om du vill ha bevis på att den inte är ett gosedjur :D Visste att du skulle tolka det så :/Jag tror visst att det är en hund, men pälsen ser väldigt gosedjurig ut. :D Haha, Thats my name you know it, kiss kiss :D Men jo jag håller med dig. Det är det som framhäver hans naturliga erfarenhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 http://data.fuskbugg.se/dipdip/DSC01576.JPG Namn: Figaro/Figgis Kön: Kille Gammal: 18 år tror ja Ras: Katt Djurplågeri :rolleyes: Nä jag bara skoja hade själv en katt men hon dog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 @Moonlamp: 1. Din hund ser ut som ett gosedjur. :) 2. ert* Haha nej det är den inte lol :D Den är nyfödd och Bichon Frise har sånt hår. Jag har fler bilder på den om du vill ha bevis på att den inte är ett gosedjur :D Dock inte när den blivit äldre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 @Moonlamp: 1. Din hund ser ut som ett gosedjur. :) 2. ert* Haha nej det är den inte lol :D Den är nyfödd och Bichon Frise har sånt hår. Jag har fler bilder på den om du vill ha bevis på att den inte är ett gosedjur :D Dock inte när den blivit äldre Haha ja det vet jag. Men som valpar är det krulligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg