Hayna Skrivet 9 November 2010 Rapport Skrivet 9 November 2010 Hej fick hem Black ops idag men nu när jag ska installera det så står det att Steam´s servrar inte bla bla bla när jag ska installera det vad kan det vara för fel? :( Citera
BigGroter Skrivet 9 November 2010 Rapport Skrivet 9 November 2010 Att de är upptagna? Bara att vänta, testa igen om 5 minuter. Citera
Hayna Skrivet 9 November 2010 Författare Rapport Skrivet 9 November 2010 Men nu avinstallerade jag Steam men det funkar inte att uppdatera alltså det första man gör när man har installerat steam. Citera
Killingspree Skrivet 11 November 2010 Rapport Skrivet 11 November 2010 Black ops har visats sig vara skit anyways, tydligen så är det skit laggigt i steam. Citera
FreakyStyley Skrivet 11 November 2010 Rapport Skrivet 11 November 2010 Black ops har visats sig vara skit anyways, tydligen så är det skit laggigt i steam.Ja, det tar år att joina servrar och är väldigt buggat, kommer dock att bli episkt när det är patchat. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.