Karata Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag ska nog inte köpa de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) jag förhandsbokade det o köpte det idag jag kom med i lottningen så fick jag en pokemon colosseum keps och en machap promo kort o 50 kr rabatt o eftersom vi betalade 50 kr fick vi 100 kr rabatt och spelet är super super super braaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!! Redigerat 15 Maj 2004 av SuperSonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Men jag ska köpa det i en butik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 649 på eb games/tradition -.- 599 på siba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Köp det inte! Det är skit.... tycker jag iaf.... om man ska gå efter recensioner så fick den bara 6/10 av superplay.... Det finns mycket bättre spel än det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Du gillar ju inte ens pkmn! Vem har sagt att super play är en bra tidining när det gäller pkmn de ger bara bra till en massa larvspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Du gillar ju inte ens pkmn! Vem har sagt att super play är en bra tidining när det gäller pkmn de ger bara bra till en massa larvspel Nej det gör dem ju inte alls.... Och nej, jag gillar inte pokémon men jag kan se ifall det är ett bra eller ett dåligt spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 du har ju inte ens spelat det.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Och om du gillat Pkmn och inte spelat det skulle du sagt att det var bra. Föesten ger SuperPlay bara bra resensioner för tönt spel som CS, Far cry, Half Life och såna soppspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Omega: Hur vet du att jag inte har kört det? 0013: Aha.... Super play gör alltså bara bra recensioner till tönt spel som Tww, sonic mega collection, metal gear solid the twin snakes bl.a.... Hmmm... Det visste jag inte att metal gear, sonic och zeloda var tönt spel... Ja, men om du säger det så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Omega: Hur vet du att jag inte har kört det? 0013: Aha.... Super play gör alltså bara bra recensioner till tönt spel som Tww, sonic mega collection, metal gear solid the twin snakes bl.a.... Hmmm... Det visste jag inte att metal gear, sonic och zeloda var tönt spel... Ja, men om du säger det så.... För att 0013 säger att det är bra, och honom litar jag på.. och alla som har dt på serebii.net, kan du sluta säga emot oss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 VAdå säga emot er.... Jag svarade bara på mario_master fråga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg