Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Nej men Link 64 kommer inte du ihåg när vi var små och gick på fritids då spelade vi pokemon!! :lol: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Haha! där kommer det fram.. du var säkert dålig och tyckte sen att det var tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Men det var då det.... Men jag tycker iaf att pokémon gul var rätt så kul... DÅLIG!... Hmm... Vadå dålig... Jag har klarat av både gul, röd, blå.... Och pokémon stadium för den delen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Köp det inte! Det är skit.... tycker jag iaf.... om man ska gå efter recensioner så fick den bara 6/10 av superplay.... Det finns mycket bättre spel än det.... det är andra som tycker olika så att om du säger köp det inte du behöver inte säga den är skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Omega: Hur vet du att jag inte har kört det? 0013: Aha.... Super play gör alltså bara bra recensioner till tönt spel som Tww, sonic mega collection, metal gear solid the twin snakes bl.a.... Hmmm... Det visste jag inte att metal gear, sonic och zeloda var tönt spel... Ja, men om du säger det så.... Dom recencerar bra till tönt spel. Kanske till nåra bra fasst messt till tönt spel. Inte som Zelda och Sonic och dom. Dom äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Säg några tönt spel då.... Du kanske menar metroid prime... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 va har du för problem människa varför e du så sur skäms på dej bara för du tycker annorlunda än vi andra. Så nu säger jag bara sluta klaga eller HÅLL KÄFTEN!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Säg några tönt spel då.... Du kanske menar metroid prime... XmenFredomfighters Kirbyairride Absolut inte pokemon colluseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) Till Gc finns det inte så många tönt spel. Redigerat 17 Maj 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (Mario_master @ 17/05-2004 21:20:12) Säg några tönt spel då.... Du kanske menar metroid prime... Xmen Fredomfighters Kirbyairride Absolut inte pokemon colluseum Jag mena töntspel som hade bra recensioner av superplay... X-men fick ju ingen bra recension... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 jag tror att det är bra mycket bättre än vad de säger i super play Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 jag tror att det är bra mycket bättre än vad de säger i super play VArför skulle dem ljuga?..... skitsamma.... Jag ska väll låta er va ifred.... jag ska sluta klaga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg