JonteFire2 Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Jag har en stationär dator med trådlöst internet. Imorgon ska jag låna hem en bärbar dator ifrån skolan där jag kan sitta och jobba med ett redigeringsprogram. Frågan är hur jag får internet i den? Räcker det att jag kopplar en ethernet-sladd ifrån min stationära dator till den bärbara? Jag tror inte man behöver en router för detta.. Det behöver jag inte när jag kopplar upp till xbox live från xboxet och ethernet-ingången i min dator.. NU är frågan: Behöver jag en router för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 bärbara brukar ha wlan, så det är nog inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Antingen har den inbyggt trådlöst, eller så funkar det du gör med ditt xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Har du ett trådlöst nätverk så är det bara att du ansluter datorn till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Har du ett trådlöst nätverk så är det bara att du ansluter datorn till det.Det har jag, men jag måste skriva in nätverksnyckel och jag kan den inte. Och min pappa vet inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Reseta routern så går allting till standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.