Hoppa till innehåll

Pokemon Guld, MISSINGNO och M


Linnea
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

När jag andvände Game Shark jag fångade den med master ball poke dexen kom upp och jag fortsatte faghten varför slutade inte den?

 

Sen låste spelet sej eller hängde upp sej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

missingo är som en virus pokemon lägg något på plats i sjätte raden i item pocket så kommer det att massfördubblas. men det går visst att byta från röd och blå min kompis och jag gjjorde så här. för över missingo och när den kommit till mitten tror ni ska ni dra ur sladden och stänga av exakt samtidigt annars kommer man att få tillbaka den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland går det att byta MissingNO och andra pokemon över lv100 som man möter på samma ställe, och ibland går det inte. När jag försökte byta en Alakazam på lv. 256 så gick det inte. Spelet sa bara: "There´s something strange with Alakazam. I should not trade it", vilket betyder: "det är nåt konstigt med Alakazam. Jag borde inte byta den". Så var det med en Snoslax jag försökte byta också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jonash det där kunde du ha skrivit i PM istället men är det nån som vet hur man kommer till bills hemliga trädgård i röd???

 

 

 

 

 

det här hör egntligen inte till ämnet. men du måste ha fångat alla pokemon

också ska man göra ett test det står på fusk till röd/blå på fusk till GBC. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...