Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ukraina vann :( ukraina va ju bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (Silver Star @ 16/05-2004 11:55:01) Ukraina vann :( ukraina va ju bra! :D Jag tycker dom var dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ukraina = Andriy Shevchenko, Rebrov, Dynamo Kyiv, Olegsandrs Savytskyy Är det som jag sammankopplar med Ukraina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ukraina = Andriy Shevchenko, Rebrov, Dynamo Kyiv, Olegsandrs Savytskyy Är det som jag sammankopplar med Ukraina. och?vad menar du med det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.