Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 har en liten fråga som jag kom på, 360 kontroller kör ju med USB så kan man köra pc spel med 360 kontroll behöver svar snarast mvh raosmaosen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Funkar för dom flesta spel, iallafall för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Kör du pc spel med 360 kontroll??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Ja, inte nudå för min speldator är trasig >_<. Men när den fungerade spelade jag GTA IV, DiRT 2, Just Cause 2 och några andra spel med min 360 kontroll. Den fick dock ett tragiskt slut med att jag slägde den i golvet pga jag förlorade på DiRT 2 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Jag beklagar sorgen :'(..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 (redigerat) Jag beklagar sorgen :'(..xDHehe, du verkar vara en schysst snubbe förresten :) Lol, fick en tillsägelse för detta :S Redigerat 13 November 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 jajamensan :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.