Peace Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Hej jag har en Mac med Minecraft v1.2.2 och vill gärna ha ett mod som gör att man kan flyga eventuellt åka i något som kan det, eller kunna svinga mig igenom världen. Ber gärna någon posta en länk till ett sådant mod. OBS se att det är för Mac inte PC! // Peace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Installera Windows på din mac... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Varför skulle h*n göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterC Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 XxMenLolxX: Va fan skulle han göra det för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 (redigerat) XxMenLolxX: Va fan skulle han göra det för?Om han är så dum och skaffar mac kommer han säkert göra det direkt. Redigerat 17 November 2010 av Nafrali Tog bort onödiga bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Mac är dyrt, men om man väl har betalat för det så kan man ju använda det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Jag har samma problem, har hittat vissa mods som går att öppna via termnalen kan skicka en länk till sidan jag hittade den guiden på senare. xxMenlolxx: sluta vara butthurt över att du inte kan uppskatta mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peace Skrivet 17 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Mac är det bästa inom dator industrin. Men hur som helst kan du skicka den där länken zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Hej Peace! Hittade en länk på Minecrafts Forum där dom diskuterar "FlyMod" Länk: Här Vet dock inte om detta är till MAC eller PC, men du kan alltid ta en titt, ett tips är la att söka på "Fly Mod" eller något liknade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Flymoden funkade perfect och det kom även en MACOS folder i zipen så då borde ju den funka för MAC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Mac är det bästa inom dator industrin. http://data.fuskbugg.se/dipdip/double-facepalm.jpg http://www.straferight.com/photopost/data/500/TF2heavy0231.jpg Några jämnföringar: Pc fläktarna låter högt - Mac fläktarna hörs knappt Pc måste man gå in i kontrollpanelen för att ta bort ett program - Mac bara radera ikonen och programet är borta Pc hänger sig - Mac har aldrig sådana problem (Ingen av mina kompisar har några problem heller dom har också macbooks) Pc är tjocka i bakkant (HP) - Mac smala vita och glänsande. Pc låter när skivan snurrar - Mac hörs inte. Pc blir varma - Mac blir knappt ljumen. Pc måste söka skrivare, internet mm - Mac söker själv och sammarbetar med dig. Pc du måste kopiera saker - Mac du kan dra bilder och texter hur som helst. Pc Windows 7 för minidatorerna går inte att byta bakgrunds bild på - Mac byt hur du vill även på macbooks. ALLTSÅ PC SUGER TILL OCH MED DOM SOM JOBBAR PÅ MICROSOFT SKITER I WINDOWS OCH KÖR MAC DET TAR FAN INTE LÅNGTID INNAN SJÄLVASTE BILL GATES BYTER TILL MAC! Jag kan komma med minst 10 till anledningar att välja mac så nu lägger vi ner! Men håll käften jävla fanboy. Och om du tycker att PC-datorer låter högt så beror det på vad för fläktar man har eller om man kanske har ljudisolerat, jag kan nästan garantera dig att mac-datorer är ljudisolerade. PC blir varma? Beror ännu en gång på vad man har för fläkt och kylare. http://media.fixup.se/2010/08/facepalm.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peace Skrivet 18 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Flymoden funkade perfect och det kom även en MACOS folder i zipen så då borde ju den funka för MAC Var fick du det modet ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg