Satisfaction Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Nu för att kunna använda filmerna i sin file share så måste man först ha ett konto på Callofduty.com, och detta verkar inte fungera för mig. Jag skriver i alla essentiella textrutor, men efter jag trycker på "submit" så uppdateras sidan och allt är tomt igen. Har inte kommit någon bekräftelse till e-mailen jag använde heller. Nån annan med problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Nu för att kunna använda filmerna i sin file share så måste man först ha ett konto på Callofduty.com, och detta verkar inte fungera för mig. Jag skriver i alla essentiella textrutor, men efter jag trycker på "submit" så uppdateras sidan och allt är tomt igen. Har inte kommit någon bekräftelse till e-mailen jag använde heller. Nån annan med problem? Samma med mig, nu har det ju varit så att det registreras mer en vanligt med folk så jag vet inte, deras servrar kanske blir överbelastade, vänta 1-4dagar och försök igen. (Försökte själv med samma resultat som dig.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg