Ibanez Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Hejsan, jag ska bygga en egen tatuerings maskin och behöver nu bara en motor, ungefär en sån som på filmen. Börja länka nu, 18 volt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Seriöst, det finns en anledning till varför man ska vara myndig innan man gör sånthär. Om du gör något fel har man men för livet, det kostar skjortan att ta bort det, du kan förgifta någon och sprida sjukdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 16 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Den ska självklart inte användas :) Jag har slagit vad med några kompisar om att jag kan göra en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Den ska självklart inte användas :) Jag har slagit vad med några kompisar om att jag kan göra en.Ska du slösa pengar på den? Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.