Fruktnystan Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 I was spending my time in the doldrums I was caught in the cauldron of hate I felt persecuted and paralyzed I thought that everything else would just wait While you are wasting your time on your enemies Engulfed in a fever of spite Beyond your tunnel vision reality fades Like shadows into the night To martyr yourself to caution Is not going to help at all Because there'll be no safety in numbers When the Right One walks out of the door Can you see your days blighted by darkness? Is it true you beat your fists on the floor? Stuck in a world of isolation While the ivy grows over the door So I open my door to my enemies And I ask could we wipe the slate clean But they tell me to please go fuck myself You know you just can't win Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 ofc Time to swing a little melody To make you all feel something sexually And now we're gonna get it on in the groove The groove that makes those smooth hips move We are pumpin' that drivin' bad rhythm To make those pretty little pussy lips schism Kissum kissum kissum In the mind is one design To make you feel fine Suckin' on mine with a 69 I'm inclined to funk, funk, funk, funk your brains out Make her moan make her groan and make her shout Push it all in and pull it all out Pump that labia 'till it pouts Sex Rap Sex Sex Rap Sex Open your legs to the sensual sound Let the booty' bustin' beat pound your pretty wet mound I can tell you're lovin' it like a horny bloodhound Feel the bass,hump the ground Just drop your knees and come unbound And now you make your mouth to get on down Our lustful notes will boil your blood When they slither and slide on under your hood Makin' me shoot my power packed pud Like a wild lady lovin' a firehose stud Causing what is known as a juicy wet flood Gettin' it gettin' it gettin' it good Sex Rap Sex Sex Rap Sex In my head, theres a hellified hum I take to rubbin' her on the bum Just a little on the tum With my thumb i strum her plum Start to make her orgasm Tastes a little bit like oozing hot cum Well i like to make her cum To the rythm of the drums Make cum, make cum, cum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinor8 Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 -Jimmy Jansson- -I'm Still Here- Jag är en fråga utan svar Aldrig tydlig, aldrig klar... Ingen knähund att klappa ibland Och jag täker glömma allt ni sagt, jag ska sluta gå i takt Era drömmar, dem har aldrig handlat om mig och mitt liv... Och vad är det som ni vill förstå? Ska ni resa er och gå om jag säger precis som det är? Och när ska nån fråga om jag vill ha ett liv där allt stå still? Era drömmar finns inte kvar För jag vill att verkligheten bränns Jag vill känna hur det känns Att stå stadigt när stormen tar fart Och de som vill styra allt jag gör, det är just det som förstör mina drömmar Men jag finns kvar Men du ser vad andra inte ser Att det finns så mycket mer Under ytan som jag nästan glömt Hjälp mig att visa att jag kan gå från pojke till man Att ta steget men ändå förbli den jag är... Andra drar mig längre ner Jag är inte den ni ser Jag försöker att glömma och fortsätta drömma ändå Era ord, era lögner ska jag aldrig mer lite på För jag vill att verkligheten bränns Jag vill känna hur det känns Att stå stadigt när stormen tar fart Och hur kan ni säga att jag ska bli en sån som ni vill ha Utan drömmar? Men jag finns kvar Jag är här För jag finns kvar Jag finns kvar Jag finns kvar... Älskar denna låten känner igen mitt liv med stress och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Korn - Faget (HIV!) Here I am, different in this normal world Why did you tease me? Made me feel absord fucking stereotypes feeding their heads I am ugly, please just go away (HIV!) I can see inside to find This blessing in disguise (HIV!) Why do you treat me this way? Make the hate stay As I walk, I can never seem to escape All the laughing, all the pain If you were me, what would you do? Nothing probably, you'd just throw me away Faget (x3) I'm just a pretty boy, whatever you call it You wouldn't know a real man if you saw it It keeps going on day after day, son You fake, if we don't want none I'm sick and tired of people treating me this way every day Who gives a fuck right now, I've got something to say To all the people that think that I'm strange That I should be out of here locked up in a cage You don't know what the hell is up now anyway You got this pretty boy feeling like I'm enslaved To a world that never appreciated shit Y'all can suck my dick and fucking like it He had my gun but he had the body mighty any say He had my gun but he had the body mighty anyway He had my gun but he had the body mighty going to say He had my gun but he had the body mighty anyway He had my gun but he had the body mighty any say He had my gun but he had the body mighty going away He had my gun but he had the body mighty going to say He had my gun but he had the body mighty anyway I'm just a pretty boy, I'm not supposed to fuck a girl I'm just a pretty boy, living in this fucked up world I'm just a pretty boy, I'm not supposed to fuck a girl I'm just a pretty boy, living in this fucked up world All my life, who am I? (x12) All my life (Faget) I'm just a faget (faget) I'm just a faget (faget) I'm just a faget (faget) I'm a faget (faget) I'm not a faget (or am I?) (faget) I'm not a faget (or am I?) (faget) I'm not a faget (or am I?) (faget) You mother-fucking queers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Har ännu inte hittat någon låt som beskriver min avsmak av människor. Ingen som berättar hur ytliga och vidriga vi är. Det närmsta jag har kommit är Black Metal vilket jag håller mig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Har ännu inte hittat någon låt som beskriver min avsmak av människor. Ingen som berättar hur ytliga och vidriga vi är. Det närmsta jag har kommit är Black Metal vilket jag håller mig till. Gräv ned dig i Tool-texter, då. Right In Two, till exempel. Eller Aenema. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Har ännu inte hittat någon låt som beskriver min avsmak av människor. Ingen som berättar hur ytliga och vidriga vi är. Det närmsta jag har kommit är Black Metal vilket jag håller mig till. Gräv ned dig i Tool-texter, då. Right In Two, till exempel. Eller Aenema. Eller nåt. För deppigt för mig :P Jag är ingen deppig människa, tycker bara att våran art är värdelös. Satanist är jag, men innan ni börjar med frågorna tycker jag inte att Den Onde ska ta över världen. Vill bara störta religioner som gör ont :P Jag håller mig till Black Metal då jag behöver lite styrka i musiken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Har ännu inte hittat någon låt som beskriver min avsmak av människor. Ingen som berättar hur ytliga och vidriga vi är. Det närmsta jag har kommit är Black Metal vilket jag håller mig till. Gräv ned dig i Tool-texter, då. Right In Two, till exempel. Eller Aenema. Eller nåt. För deppigt för mig :P Jag är ingen deppig människa, tycker bara att våran art är värdelös. Satanist är jag, men innan ni börjar med frågorna tycker jag inte att Den Onde ska ta över världen. Vill bara störta religioner som gör ont :P Jag håller mig till Black Metal då jag behöver lite styrka i musiken :P Tool är inte deppiga :/ De är bara... Tool. Och styrka har de, som få andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Har ännu inte hittat någon låt som beskriver min avsmak av människor. Ingen som berättar hur ytliga och vidriga vi är. Det närmsta jag har kommit är Black Metal vilket jag håller mig till. Gräv ned dig i Tool-texter, då. Right In Two, till exempel. Eller Aenema. Eller nåt. För deppigt för mig :P Jag är ingen deppig människa, tycker bara att våran art är värdelös. Satanist är jag, men innan ni börjar med frågorna tycker jag inte att Den Onde ska ta över världen. Vill bara störta religioner som gör ont :P Jag håller mig till Black Metal då jag behöver lite styrka i musiken :P Tool är inte deppiga :/ De är bara... Tool. Och styrka har de, som få andra. Jag tror "mäktiga" är det rätta ordet! Texten i Vicarious tycker jag är störtskön, med tanke på det här med "mänskligheten suger", och på något sätt känner jag igen mig i den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 One In A Million - GNR Guess I needed Sometime to get away I needed some peace of mind Some peace of mind that'll stay So I thumbed it Down to sixth and L.A. Maybe your greyhound Could be my way Police and niggers That's right Get out of my way Don't need to buy none of your Goldchains today I don't need no bracelets Clamped in front of my back Just need my ticket till then Won't you cut me some slack Chorus: You're one in a million Yeah, that's what you are You're one in a million, babe You are a shooting star Maybe someday we'll see you Before you make us cry You know we tried to reach you But you were much to high Much to high Much to high Much to high Immigrants and faggots They make no sense to me They come to our country And think they'll do as they please Like start some mini Iran Or spread some fucking disease They talk so many goddamn ways It's all greek to me Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be But it's been such a long time Since I knew right from wrong It's all the means to an end, I, I keep on movin' along Chorus Radicals and racists Don't point your finger at me I'm a small town white boy Just tryin' to make ends meet Don't need your religion Don't watch that much TV Just makin' my livin', baby, Well that's enough for me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 He seemed no different from the rest Just a healthy normal boy His mama always did her best And he was daddy's pride and joy He learned to walk and talk on time But never cared much to be held and steadily he would decline Into his solitary shell As a boy he was considered somewhat odd Kept to himself most of the time He would daydream in and out of his own world but in every other way he was fine He's a Monday morning lunatic Disturbed from time to time Lost within himself In his solitary shell A temporary catatonic Madman on occasion When will he break out Of his solitary shell He struggled to get through his day He was helplessly behind He poured himself onto the page Writing for hours at a time As a man he was a danger to himself Fearful and sad most of the time He was drifting in and out of sanity But in every other way he was fine He's a Monday morning lunatic Disturbed from time to time Lost within himself In his solitary shell A momentary maniac With casual delusions When will he be let out Of his solitary shell Dream Theater - Solitary Shell (en del av Six Degrees of Inner Turbulence) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 R.E.M - Everybody Hurts *lyrics*När jag åkte buss klockan 22.00 så lyssnade buss-chauffören på den, awwww. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.