Nazar Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Tja äre nån här som kör zombie mode? Kan behövas partners för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Vilken plattform? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 19 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Glömde skriva att jag letar efter PS3 spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Memememememememe! Kom till 23 på Kind Der Toten med 4 spelare :) Jag fick 799 kills :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Inte gått så bra för mig på zombies ännu, har inte spelat med så många bra ännu. Bara en massa idioter, om dem snor ens fönster och kills, så är dem noobs. (första lvlarna ofc). Jag kanske kan spela, men jag har inga vänplatser kvar :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 (redigerat) Easton och 3FJ. Adda mig på PSN skickar mitt namn som meddelande till er ok?. Kan ni alla taktiken? Som typ att alla ska stå vid var sin fönster för att dom flesta i online springer bara som dårar. Och en till sak, har ni upplåst banan FIVE? Där man springer med Fidel och dom andra? För att det är den vi kommer köra mest. Tycker kino der toten är svår med hundarna. Glömde nämna sista saken lol. Har ni mic? Skulle vara bra att kommunisera. Redigerat 20 November 2010 av HipHopmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Har inte en mick.. och man behöver inte ha låst upp FIVE om man inte hostar, så är det väl. Men jag har låst upp den iaf. Sen så vet jag inte ens om jag kan lägga till dig.. har nämligen som sagt ingen plats kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Har inte en mick.. och man behöver inte ha låst upp FIVE om man inte hostar, så är det väl. Men jag har låst upp den iaf. Sen så vet jag inte ens om jag kan lägga till dig.. har nämligen som sagt ingen plats kvar..Gör inget, hittade ett sätt att lvla solo. Men du kan adda mig när du vill ändå. Jag vet att FIVE är inte ett måste men Kino är svår med dom alla hundar därför gillar jag five vart bara zombies finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiixx Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Om du fortfarande behöver nån att köra med är det bara att adda mig :) ZooXer på PSN, har mic, kan taktik och allt det dära =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg